خسارات ناشی از سیل پاییزی مناطق مسکونی رودخانه بانمیر/تالار را سیل کرده است

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781989

علی عسگر احمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه تالار در بنمیر سیلابی نبوده بلکه سیلابی ساده بوده است، گفت: خسارت اصلی منازل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی عسگر احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی طغیان رودخانه تالار جاده بهنمیر به سیمرگ به دلیل طغیان آب مسدود شد، گفت: در تلاش هستیم تا در اسرع وقت مشکل و مسیر تردد را برطرف کنیم. “، بازگشایی کامل.

وی افزود: برای برداشت نهایی نیاز به قطع جاده برای احداث کانال آب است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: در این حادثه بخشی از شهر بهنمیر و روستاهای اطراف از جمله روستاهای پارو محله و هلشکلا زیر آب رفت و هشدارهای لازم به شهروندان و روستاییان حاشیه رودخانه داده شد. .

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه طغیان رودخانه تالار در بنمیر سیلابی نیست و فقط سیلابی است، افزود: در جمع بندی اعلام می شود.

وی حجم جریان آب رودخانه تالار پس از آخرین بارندگی و سیلاب از بالادست بر اساس آمار آب منطقه ای را 140 میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: این بوده و درخواست بازخوانی کردیم.

احمدی با اشاره به اینکه لایروبی رودخانه تالار در دو سال اخیر و بازگشایی مسیر و حریم آن باعث کاهش این مدت خسارت شده است، گفت: لازم است مسیر تمامی رودخانه های مازندران ساماندهی و اصلاح شود. تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید