حضور 150 جهادگر در کمک رسانی به سیل زدگان بانمیر

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783148

مصطفی بازوند گفت: بیش از 150 جهادگر بسیجی برای کمک به سیل زدگان در بهنمیری تلاش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، مصطفی بازوند سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عدم آبگیری سدها و عدم لایروبی مناسب در قطعه بهنمیر باعث بروز مشکلات و سیل و همچنین خسارت به مردم آن قطعه شد.

وی افزود: با توجه به بارندگی شدید و مستمر در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، از وقوع سیل و سیل در بخشی از شهرستان، توابع و مناطق روستایی بهنمیر مطلع شدیم. و شوراهای محلی اقدام کرده اند.

بازوند در ادامه با اشاره به اینکه 150 جهادگر در قالب 20 گروه جهادی وارد عمل شدند، گفت: تخلیه برخی منازل، ایجاد سیل بند جلوی منازل، لایروبی و نظافت منازل، توزیع سبد کالا به برخی منازل آسیب دیده توسط جهادگران. گروه ها. از منازل قربانیان از جمله اقدامات جهادگران سپاه و بسیج در شهرستان بابلسر.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه در این راستا 50 منزل مسکونی و تجاری در مناطق شهری و 35 باب منزل روستایی و در مجموع 85 منزل در منطقه بهنمیر آسیب دیده است، افزود: از این تعداد 10 خودرو 5 منزل مسکونی با 140 هکتار مزرعه شامل مرکبات، توت فرنگی، کاشت مجدد برنج، به طور کامل زیر آب می روند.

وی تصریح کرد: دهستان های هلشکلا، سرحدشت، پروم محله، منگلاب، بالا محله بانمیر از جمله مناطق روستایی درگیر این سیل هستند.

بازوند تاکید کرد: با حضور به موقع جهادگران و بسیجیان بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید