بسیج سازندگی تا پایان رفع مشکلات و دردهای مناطق سیل زده در کنار مردم خواهد بود.

زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801467

باوکار گفت: بسیج سازندگی برای رفع مشکلات و مصائب مردم در مناطق سیل زده و با تسریع اقدامات، خدمات رسانی به مردم تا پایان پابرجاست. جبران خسارات وارده به سیل زدگان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; یاسین باوکار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان دوشنبه شب در بازدید از مناطق سیل زده اظهار داشت: ساخت و سازها ادامه دارد و پرداخت خسارت به سیل زدگان در دستور کار قرار دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان افزود: بسته های معیشتی و اقلام ضروری از قبیل بخاری، بخاری و پتو توسط گروه های جهادی بین سیل زدگان توزیع شده است و این کار ادامه خواهد داشت و همه با هم متحد هستیم تا مشکلات سیل زدگان را برطرف کنیم. ما از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه همکاری خوبی با کمیته امداد، هلال احمر و سایر نهادها داریم، در حال اجرای پروژه ها هستیم زیرا خدمت رسانی و محرومیت زدایی سرلوحه کار بسیج سازندگی است و در این بحران ها بسیج به یک تیم و فاصله بزرگ تبدیل می شود. و جغرافیا برای ما معنایی ندارد بسیج سازندگی و گروه های جهادی متشکل از سربازان ولایی و جوانان انقلابی پرشور هستند که هدف همه آنها حل مشکلات مردم است و اکنون تمام تمرکز بسیج سازندگی و گروه های جهادی در خدمت مردم مناطق سیل زده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید