لازم است نسل جوان در گام دوم انقلاب با کردار بزرگترها آشنا شوند.

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792629

فتایی گفت: لازم است نسل جوان در گام دوم انقلاب با کارنامه بزرگان آشنا شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، محمدحسین فتایی ظهر امروز در مراسم یادبود علامه سید جعفر شهیدی اظهار داشت: انجمن مفاخر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آمادگی اجرای همین برنامه ها را در استان دارد.

وی افزود: امسال دو فرهنگسرا از کتابخانه های استاد آیتی و باهنر بروجرد به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: همایش ها اهداف زیادی دارد، اول تجلیل از بزرگان و مشاهیر که آثار زیادی خلق کرده اند و دوم ایجاد انگیزه در علاقه مندان به فعالان وادی علم است. .

وی افزود: نسل جوان در گام دوم انقلاب باید با این آثار آشنا و مطالعه کنند و این پیوند نسل های جدید با کارها و خدمات بزرگان است. وی گفت: مقالات خوبی به دبیرخانه ارسال شده است و باید تلاش شود کردها برای همه بزرگان برنامه هایی اجرا کنند که باعث افتخار آنها باشد.

علامه شهیدی دانشمند و تحلیلگر بزرگی بود

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد در این مراسم گفت: دشمن در تلاش است علما را منزوی کند، علما بدون هیچ چشمداشتی در زندگی خود تلاش زیادی کرده اند. وی افزود: علامه شهیدی دانشمند و تحلیلگر بزرگی بود که کتاب هایش بسیار لذت بخش است و نویسنده زیرک و زیرکی بودند که آثار این عالم بزرگ گنجینه است.

وی افزود: جشن این عالم بزرگ، جشن علم و احترام به علما و بزرگان و بزرگان بروگر است که برخی از آنان از علمای عالم تشییع هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید