نسل جوان محور اصلی انقلاب در گام دوم انقلاب است


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811929

گلمرضا منتظری گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، نسل جوان محور اصلی این مسئولیت بزرگ و مهم است. در واقع جوانان موتور محرکه انقلاب و موتور محرکه کشور هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیاناتی در گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی را مقصدی متعالی برای همگان معرفی کردند.

وی افزود: در تعیین گام دوم انقلاب، نسل جوان محور اصلی این مسئولیت بزرگ و مهم است، در واقع جوانان موتور محرکه انقلاب و موتور محرکه کشور هستند.

منتظری گفت: همه نگاه ها به عزم جوانان به عنوان نسل آینده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب محورهایی را مشخص کردند که باید سرلوحه کار همه باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مسئول به ویژه سازمان هایی که مخاطبان اصلی آنها نسل جوان هستند مانند وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و … هستند. .، باید متناسب با ادارات باشد بیانیه های مختلف، سهم و نقش آنها در اجرای آن را مشخص کند.

منتظری بیان کرد: اگر بخواهیم در یکی از محورهای گام دوم اعلامیه، جوانان و معنویت، جوانی و اخلاق، جوانی و سیاست، جوانی و علم را روشن کنیم، دستگاه های مرتبط با آموزش و پژوهش باید. بتوانند برای دستیابی به این هدف استراتژی ترسیم کنند.

وی افزود: علاوه بر این، فعالیت دستگاه ها، نهادها و سازمان ها باید بر اساس برنامه زمان بندی مورد ارزیابی قرار گیرد چرا که اگر این تقسیم کار اتفاق بیفتد شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید