انقلاب اسلامی امروز با وجود اقدامات خصمانه و توطئه های خصمانه در اوج است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امروز در مراسم باشکوه راهپیمایی ماشینی 22 بهمن در اراک اظهار داشت: حضور بهار باشکوه انقلاب و ستاد تاثیر منفی داشته و این حضور باشکوه قابل تقدیر است.

اهل الامام گفت: در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد حضور گرم و پرشور مردم در کنار این نهضت و انقلاب و نظام اسلامی بوده ایم و این نشان از شخصیت مردمی است. از انقلاب

وی ادامه داد: امروز که در میانه دهه پنجم انقلاب و گام دوم انقلاب قرار داریم، بسیاری از انقلاب های مهم و مدرن دنیا نتوانستند دهه سوم عمر خود را پشت سر بگذارند، اما انقلاب اسلامی امروز علیرغم خصومت ها و توطئه ها.» در راس قدرت.

فرماندار مرکی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وحدت و یکپارچگی مردم به دهه پنجم و گام دوم خود رسیده است و رمز بقای انقلاب اسلامی، انگیزه الهی و هدف الهی و اجتماع و اتحاد است. مردم در اطراف یک انگیزه و مقصد.”

وی گفت: خوشبختانه این حمایت باشکوه مردم به برکت تقدیم هزاران شهید والامقام و با تکیه بر رهبری فرزانه، معقول و مقتدر انقلاب، تداوم یافته و هر روز قدرتمندتر خواهد شد.

اهل‌الائمه گفت: برای بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها دستیابی به این شرایط یک آرمان اسطوره‌ای است، اما انقلاب اسلامی با وجود برخی کاستی‌ها و کاستی‌ها در مسائل روبنایی و زیربنایی و سیاست داخلی که در مردم سالاری دینی و در حوزه سیاست خارجی که در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده در حال متبلور شدن است و در عرصه فرهنگ نیز علم که بسیار موفق بوده است همچنان پابرجاست.

استاندار گفت: ما هنوز با جامعه ایده آل فاصله داریم اما این موفقیت ها در میان این همه فشار و دشمنی مثال زدنی است که برای شکستن استخوان چند ملت کافی است و جمهوری اسلامی سالمتر به زندگی خود ادامه می دهد. و دائماً در هر دهه.”

وی بیان کرد: هدایت این کشتی و اداره جمهوری اسلامی بر عهده مسئولان است و مردم و کارکنان در کنار هم باید سه وظیفه داشته باشند تلاش مستمر و بی وقفه برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها در همه عرصه ها و دفع خسارت. … رفع کاستی ها و کاستی ها و در وظیفه سوم نقش مهم مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید