مسئولیت پذیری جوانان شرط تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است/ جهاد تبیان; در برابر جنگ شناختی


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808356

سامان نظری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه به گام دوم انقلاب جوانان متوسل شدند تا زمین اداره کشور در دست نسل جوان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از فعالان دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه به گام دوم انقلاب جوانان متوسل شدند تا راه را برای عرصه های حاکمیتی کشور در دست نسل جوان و با ایده های بدیع هموار کنند. راهی برای سیستم.” شاعر

سامان نظری ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید کاستی های چهار دهه اول نظام جبران و برای تبیین نقاط قوت و پیشرفت نظام در دهه های آینده برنامه ریزی شود.

وی افزود: در چهل و سومین بهار انقلاب، دشمنان و معاندین از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام دریغ نخواهند کرد و در داخل نیز با چالش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراوانی مواجه هستیم که برای پیشرفت و توسعه باید چاره اندیشی شود. ما شما هستیم و مانع ادامه راه را برمی داریم.

این فعال دانشجویی بیان کرد: در گام اول برای مقابله با چالش ها باید امید آفرینی کرد و دستاوردهای انقلاب 43 ساله را برجسته کرد. هیچ سیستمی بدون امید نمی تواند موفق شود. پس امید اولین قدم در برخورد با مشکلات است.

نظری گفت: گام دوم در مقابله با چالش ها تبیین دستاوردهای نظام در عرصه ملی و بین المللی است. همان جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید می کنند در مقابل هجمه رسانه ای دشمن باید کار قانع کننده ای انجام شود.

وی ادامه داد: گاهی با یک عکس و پخش آن در دنیای مجازی می توان به انقلابی در رسانه دست یافت که شاید برای ساعت ها سخنرانی چنین رسالتی نداشته باشد.

این فعال دانشجویی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید تصویری واقعی از نظام و دستاوردهای آن در عرصه داخلی و بین المللی صورت گیرد تا جوانانی که انقلاب را ندیده اند، درک درستی از آن داشته باشند. دشمن نمی تواند با داستان ها بجنگد واقعیت ها را به نفع خود تغییر دهید.

نظری در خاتمه گفت: در دهه پنجم انقلاب، رسالت جوانان و دانش آموزان بیش از سایر اقشار جامعه است، بنابراین باید آن را مضاعف کرد و مسئولان با اطمینان خاطر راه را برای شکوفایی قدرتمند ایران در برهه های مختلف تاریخ هموار کنند. ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید