جهاد تبیان در تمامی برنامه های 24 و 25 خرداد ماه در زنجان حضور می یابد / محوریت مردمی بودن مراسم ختم امام راحل


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840023

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین نکته ای است که در تمامی برنامه های 24 و 25 خرداد باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در شرایط خاصی قرار داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان به عنوان ناظر و رهبر نظام، جهاد توضیح خواسته است، لذا موظفیم در تمامی برنامه ها به این موضوع توجه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (پنجشنبه 29 اردیبهشت) در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان زنجان، اظهار داشت: این روزها فرصتی است برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پرچم برافراشته است که اسلام در سراسر جهان است و هدف و آرمان امام راحل رسیدن به این امر است.

وی با اشاره به اقداماتی که در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام می شود، خاطرنشان کرد: خواهد بود.

رفیعی با بیان اینکه بخش بعدی مجموعه برنامه هایی است که در استان برگزار می شود، افزود: این مراسم و برنامه ها باید با ظرفیت های مختلف و با تاکید بر جنبه محبوبیت برگزار شود تا زمینه ساز حضور عاشقان، علاقه مندان و علاقه مندان باشد. بستگان در این مراسم ارائه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر فضاسازی شهرها متناسب با ایام با توجه به تقارن دهه کرامت با سالگرد 24 و 25 خرداد، گفت: حال و هوای شهرها به حالت اول برمی گردد. دولت قبلی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع).

وی با بیان اینکه جهاد تبیین نکته قابل تاملی در همه اقدامات است، گفت: در شرایط خاصی قرار داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ناظر اصلی و رهبر نظام خواستار جهاد تبیین شده اند، بنابراین ما باید در همه برنامه ها به این موضوع توجه کنیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه ها باید ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان ها و اراده سیاسی- الهی امام راحل و همچنین ادعای گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد تا ضمن تنویر افکار و اذهان عمومی، نوجوانان و نسل های جوان باید با ابعاد مختلف شخصیت او آشنا شوند.

وی افزود: هرچه بتوان در مورد ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) و مبانی و آرمان های انقلاب بحث کرد، میزان عشق و ارادت مردم به ویژه نسل جوان و جوان بیشتر می شود و در عین حال شر دشمنان خنثی می شود. سیستم بدخواهان.”

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه باید از این فرصت برای تبیین ارزش ها و دارایی های خود به خوبی استفاده کنیم، گفت: ابعاد مختلف شخصیت و نفوذ امام راحل منحصر به کشور نیست، بلکه در خارج از آن نیز وجود دارد. . “

وی با بیان اینکه ما وارث بنای امام راحل هستیم، گفت: در این سفر باید از آرمان های امام راحل به نحو احسن استفاده کنیم که نیاز به علم و پشتکار دارد تا بتوانیم از دروازه های سخت ایجاد شده عبور کنیم. توسط دشمن و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه ها پرمخاطب است، افزود: اجرای هماهنگ سرود سلام فرمانده اقدام خوبی است که می تواند امروز به عنوان یک برنامه عالی با حضور نود نوجوان و علاقه مند انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید