انقلاب اسلامی با اندیشه الهی امام راحل، بشر را از سردرگمی نجات داد


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843594

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم را از سردرگمی با اندیشه الهی امام راحل نجات داد، گفت: نجات مستضعفان و رسیدن به صلح و عدالت از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: نظام اسلامی مبتنی بر توحید، عدالت و کرامت انسانی است که نشان دهنده فطرت انسان است. و ظلم و ستم او در سراسر جهان به ملت ایران هدیه داده است.

وی افزود: نجات مستضعفان و تحقق صلح و عدالت مبتنی بر حاکمیت جهانی انسان های صالح و با کرامت از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان، بلوک غرب و شرق چهار مشکل اساسی داشتند، گفت: اولی الحاد نظری و عملی، دوم منفعت طلبی مادی و لذت گرایی شخصی بود. ظلم جهانی، ناامنی و ابتذال در مبانی اخلاقی و انحطاط اخلاقی و چهارمین مشکل، سردرگمی، از دست دادن و از بین رفتن انسان مدرن است.

آیت الله کعبی گفت: انقلاب اسلامی در سایه ایمان، عمل صالح، اخلاص به حق و فداکاری به صبر با الهام از رهبری الهی و نبوی امام خمینی (ره) و نهضت ضد استبدادی و استکباری و شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در نظام اسلامی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر حاکمیت دین، معنویت، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، مبارزه با دشمنان بشریت و تحقق آرمان های توحیدی معادلات جهان را تغییر داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت متدین و انقلابی ایران به رهبری الهی و نبوی حضرت امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 با پیروزی بر رژیم سرکوبگر در سطح جهانی جهاد خود را آغاز کرد. یعنی من خامنه ای را دارم جمهوری اسلامی ایران دارد قدرتمندتر می شود.

آیت الله کعبی گفت: ایران بر اساس اعلام گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس علم، پژوهش، ساماندهی اقتصاد قوی مبتنی بر معنویت، اخلاق، عدالت، مبارزه با مفاسد و استقلال، آزادی، خود به جلو حرکت می کند. -کفایی، عزت و حکمت و مصلحت و شکل گیری سبک زندگی اسلامی، خودسازی و جامعه پذیری آغاز شد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی مشکلات اقتصادی دارد که ناشی از یک بیماری مزمن است که با حاکمیت و تدبیر آیت الله رئیسی و عزم دولت در آینده شاهد آن خواهیم بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از گفتگو با تهران نیوز، با برشمردن نقش و جایگاه امام خمینی (ره) در ایران و جهان امروز توضیح داد: پاسخگوی مقتضیات دوران معاصر است.

آیت الله کعبی گفت: انقلاب اسلامی با تلفیق ماهرانه علم، ایمان، دین، پیشرفت، عقلانیت، معنویت، عدالت، جمهوریت و اسلام، حرکتی ارزشی در زندگی انسان امروزی شکل داده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید