انقلاب اسلامی مبنای اصلی مقابله با استکبار است

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805906

محمد باکر محمدی لائنی گفت: ملت ایران به توصیه امام راحل، رهبری و شهدا پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی دهند استکبار موفق به کارشکنی علیه انقلاب اسلامی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران در ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ماه رجب گفت: قبول کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه انبیای الهی مردم را به استغفار دعوت کرده بودند، افزود: در سوره نوح آیه 10 آمده است که این امام نیز مردم را به استغفار دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهید به تقوا برسید باید استغفار کنید، گفت: به همه شما نمازگزاران و خودتان را به تقوا سفارش می کنم. هیچ چیز بهتر از تقوا نیست و با تقوا به همه خوبی ها می توان رسید.

محمدی لائینی به ولادت امام محمدبکر (ع) اشاره کرد و گفت: بهترین عبادت پاکی دامن و شکم است.

وی به سالروز شهادت امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: امام هادی(ع) نیز در آیین نصیحت فرمودند: آن که تو را دوست دارد و تو را نصیحت می کند، باید تمام طاعتت را به او عرضه کنی. .

حاطب جمعه ساری با بیان اینکه مشکلات جامعه در این چهل و سه سال هیچ ربطی به انقلاب نداشته و ناکارآمدی برخی مدیران این مشکلات را شناسایی کرده است، گفت: استکبار در کارشکنی های خود علیه انقلاب اسلامی موفق باشد.

وی به روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: روزی را جشن می گیریم که هموطنانمان به جمع انقلابیون پیوستند و با امام خمینی (ره) بیعت کردند.

محمدی لائینی با گرامیداشت یاد و نام آیت الله صافی گلپایگانی گفت: این عالم فرهیخته، مؤلف، مرجع تقلید بیش از صد مقاله علمی و سوابق خدمات انقلاب، حوزه های علمیه و شورای نگهبان در آرشیو خود است. “

نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری فرا رسیدن دهه فجر گفت: این ایام باید توسط مردم گرامی داشته شود. همه ما باید تولد این کودک که انقلاب اسلامی است و همچنین تولد فرزندانمان را جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه باید شاکر خداوند باشیم که استقلال، آزادی، عزت بخشیده است، افزود: باید در تداوم انقلاب اسلامی از خداوند متعال کمک بخواهیم تا بتوانیم به درستی با استکبار مقابله کنیم تا بتوانیم درست حرکت کنیم، نه سقوط.

امام جمعه ساری به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بیشتری داریم و خداوند متعال را شاکریم.

وی در سفر رئیس جمهور به گیلان موضوع خروج سواحل از حریم 60 متری دریا را مطرح کرد و افزود: در گذشته دستگاه های دولتی انواع سواحل دولتی در سواحل احداث کرده و راه دسترسی نیز بسته شده است. که خوشبختانه به دستور رئیس جمهور صادر شده است، «این سواحل در حال عقب نشینی است، باید طول و عرض جغرافیایی عقب نشینی در نظر گرفته شود تا مردم به دریا دسترسی داشته باشند.

محمدی لائینی به شهرک های خودگردان حاشیه ساحل اشاره کرد و خواستار توجه به وضعیت این شهرک ها شد و گفت: ساماندهی این شهرک ها پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید