ترس از استکبار جهانی از عکس و نام شهید سلیمانی/ ادعای آزادی بیان اینستاگرام کذب است

زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795645

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به بیم استکبار جهانی از عکس و نام شهید سلیمانی گفت: ادعای آزادی بیان در اینستاگرام کذب است چرا که با ایجاد محدودیت در شبکه های اجتماعی حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اقدام عجیب اینستاگرام در حذف پست های برخی از کاربران ایرانی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به دلیل اینکه با ایجاد محدودیت در شبکه های اجتماعی حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند.

وی افزود: این مردم طاقت نام و تصویر را ندارند و در این راستا چهره و نام فداکارترین و شریف ترین انسانی را که در راه عزت و پاسداری از ارزش های میهن خود تلاش و فداکاری می کند، به شدت پاک می کنند. دین، مذهب و کشور».

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ژست مدارا با مخالفان، آزادی بیان و دموکراسی مدعیان دروغینی را که حیثیت و فداکاری انسانها برایشان مهم نیست و اگر با آنها برخورد کرد، افشا کرد. جهان، حتی نام آنها را تحمل می کند. آنها هم ندارند.

وی بیان کرد: روحیه مردمی بودن، خدا مداری و اعتماد شهید حاج قاسم سلیمانی به خالق هستی در همه امور مشهود بود.

واعظی با اشاره به اینکه خشم آمریکا و متحدانش علیه ایران تمام نشدنی است، گفت: مدعیان دروغین آزادی بیان حتی از نام و تصویر سردار دالح می ترسند و آن را تحمل نمی کنند. متعلق به شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید