سانسور نام شهید سلیمانی در اینستاگرام نام این شهید را بزرگتر می کند

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796623

آبان گفت نه تنها نام و یاد سردار دلا حذف نمی شود، بلکه سانسور نام شهید سلیمانی در اینستاگرام نام این شهید را بزرگتر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسحاق آبان، کارشناس سیاسی در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: زمانی که با مشکل حذف عکس و نام سردار سلیمانی در فضای مجازی و شبکه های سازمان یافته خارجی مواجه می شویم برخی مشکلات تاریخی پیش روی ما قرار می گیرد به ویژه اولین چیزی که به ذهن می رسد آیه 8 سوره صف است که می فرماید: آنها با نور خود به نور خدا پناه می برند و خداوند نور کافران است و نور کافران را نمی خواهند».

وی با اشاره به مشکلات تاریخی که برای حذف نام و یاد امام حسین (ع) ایجاد شد، گفت: برای پاک کردن نام و یاد حسین بن علی از دل روزگار، درخت سروی که بر مزار امام بود. حسین در زمان هارون الرشید قطع شد این اولین نشانه از قبر امام حسین بود که این درخت را قطع کردند اما نمی دانستند که نور خدا خاموش نمی شود.

این کارشناس مسائل سیاسی حذف نام سردار سلیمانی از شبکه های مجازی خارجی گفت: امروز پس از 14 قرن شلوغ ترین نقطه جهان بین الحرمین است چرا که این آرامگاه در انوار خدا خوابیده و در پناه خداست. این اطمینان و ایمان را داشته باشید که نه تنها نام و یاد سردار دلا حذف نمی شود، بلکه سانسور نام شهید سلیمانی در اینستاگرام، نام این شهید را بزرگتر می کند. ما هم شک نداریم که محل شهادت این مرد بزرگ حرم آیندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید