شهید سلیمانی موفق شد از منافع ایران اسلامی دفاع کند/ ادعای ضد تروریسم آمریکا کذب است

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799372

سیدجعفر کنادباشی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در تامین منافع ایران اسلامی توفیقات زیادی داشته است، گفت: وی در تربیت فرزندان، اهمیت دادن به فرهنگ ایرانی و احترام به آداب دینی الگو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر کنادباشی در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه غربی ها اشتباه بزرگی در شهادت سردار سلیمانی مرتکب شده اند و واکنش ها تا سال ها متوجه قدرت های استعماری خواهد شد، گفت: شهادت حاج قاسم، ابومهدی المهندس و یارانشان در کمال تعجب به پایان رسید. به نفع مقاومت بود و این امر منجر به ورود نیروهای جدید به عرصه مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا و صهیونیسم شد.

کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی تمام صحنه های جنگ ایران و عراق، خون های ریخته شده در جنگ تحمیلی و… را ساخت. قرار گرفتن در میدان افکار عمومی و یادآوری تلاش های نظامی برای نابودی داعش.

وی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که همه شعارهای آمریکایی هایی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند دروغ و نادرست است.

قندباشی گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یارانشان، جهان اسلام به دنبال انتقام گیری سنگین از آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب است، گفت: شخصیت او محدود به نظامی نیست و برخورد شهید سلیمانی در سایر عرصه ها نیز برای ما الگو است.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در دفاع از منافع ایران اسلامی گام های بلندی برداشته است، گفت: وی در تربیت فرزندان خود الگو است، به فرهنگ ایرانی اهمیت می دهد و به آداب دینی احترام می گذارد.

قندباشی گفت: از آنجایی که می گویند شهید سلیمانی مکتب است، این تبلیغ مهمی نیست، این واقعیتی است که همه ما به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید