ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی نیاز امروز کشور است/ اقدامات حاج قاسم از درد مردم می کاهد

ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796086

سردار نعمت الله بهاگری گفت: یکی از خواسته های انقلاب در شرایط کنونی ارتقای مکتب سردار سلیمانی است چرا که اگر این مکتب ارتقا یابد برکات ارزنده ای برای کشور خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار نعمت الله بهاگری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی از سنین پایین جبهه ها را ترک نکرد و همیشه لباس مجاهدین را بر تن داشت. رزمنده ای که در جوانی عملیات موثری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد و سپس با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس جنوب شرق کشور را از لوث اشرار و گروه های مسلح تروریستی پاکسازی کرد و طعم امنیت را چشید. منطقه

وی افزود: پس از آن به نظر مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده گرفت و از مردم بی خانمان و مظلوم منطقه حمایت کرد. افرادی که زمانی به اسارت طالبان، داعش و رژیم جنایتکار صهیونیستی درآمدند. او در میدان جنگ با دشمن چنان سخت جنگید و دماغ آنها را به گوشه و کنار جهان مالید که دیگر طاقت حضور آنها را نداشتند و در مأموریتی ناجوانمردانه او را کشتند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تمام عمرش به برکت شهید سلیمانی در راه مجاهدت در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت سپری شد و بدین ترتیب این نشان را دریافت کرد. از مجاهدت اوست و یاد و خاطره این شهید پراید همچون ستاره ای در تمامی بلاد اسلامی می درخشد.

سردار باقری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را صاحب اشتر می نامند، ادامه داد: ولایت پذیری سردار شهید سلیمانی از ویژگی های بارز ایشان بود که این ویژگی را تنها در میان یاران خاص امام زمان (عج) می دانیم. و همچنین رفقای امیرالمومنین (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) را می بینیم.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی زندگی خود را بر اساس وصیت امام راحل و سپس ولایت فقیه قرار می دهد و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا است.

سردار باقری گفت: این شهید بزرگوار تا زمانی که متوجه شدند مقام معظم رهبری علاقه دارند در مقابل دشمن چیزی به دست بیاورند، بلافاصله قبل از اینکه رهبری دستور دهند، آن را اجرا کردند که نشان از ایمان ایشان به ولایت داشت.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: در کنار ولایت مداری سردار سلیمانی می توان به رشادتی که در حضور این شهید داشت اشاره کرد چرا که در تمامی بحران های سخت و خفیف، امنیتی و امنیتی نقش تعیین کننده ای داشتند. ناامنی، برای هشت نفر دفاع جهانی، در برابر اشرار، در سیستان و بلوچستان، کرمان و محور مقاومت، سیل و بلایای طبیعی که در کشور رخ داده، همواره در خط مقدم بوده اند.

وی همچنین حاج قاسم سلیمانی را فردی دموکرات توصیف کرد و گفت: روزهایی را فراموش نمی کنیم که در سیل این شهید عزیز همراه با مردم خوزستان پا جای پای مردم گذاشتند و از مسئولان در کمک به مردم پیشی گرفتند. مردم.” از مردم.

این مقام مسئول گفت: در زمان فرماندهی لشکر ثارولا به جای فرماندهی مجموعه سازمانی خود خدمت به مردم را در اولویت قرار می دادند و همه این ویژگی ها باعث شد که مقام معظم رهبری لقب مالک اشتر را ذکر کنند. غیبت، همان گونه که غیبت مالک اشتر موجب اندوه و اندوه حضرت علی (ع) گردید، غیبت ایشان نیز موجب اندوه فراوان در دل امام کنونی ما شد.

سردار باقری ادامه داد: کشور ما ایران بیش از چهل سال است که با انواع تحریم ها مبارزه می کند و یکی از موضوعاتی که دشمن در دستور کار خود قرار داده، موضوع مهم معیشتی مردم است. دشمن رفته است. او جنگ نرم و سختی را به راه انداخت و نتوانست به آن دست یابد اما معتقد است با فشار اقتصادی و معیشت مردم می تواند به نظام و مردم خیانت کند.

وی گفت: اگر بخواهیم در مقابل نقشه مکر دشمن بایستیم و پیروز بیرون بیاییم، کارمندان و مدیران چاره ای جز این ندارند که مانند شهید سلیمانی باشند که با کار جهادی و تفکر انقلابی و یقیناً با یکی از آنها به مردم خدمت می کنند. الزامات انقلاب در شرایط کنونی ارتقای مکتب سردار سلیمانی است چرا که اگر این مکتب ارتقا یابد برکات ارزنده ای برای کشور خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت: اقدامات جهادی شهید سلیمانی در عرصه های مختلف برای خدمت به مردم یکی از مواردی است که این شهید بزرگوار را الگوی همه مسلمانان و ملت های آزاده قرار داد، لذا امروز اگر بخواهیم برای موفقیت در عرصه معیشتی اقتصادی باید در خدمت دیدگاه های جهادی حاج قاسم سلیمانی باشیم و بهترین راه مقابله با توطئه دشمن، خدمت به جهادگران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید