تولید محتوا برای ارتقای بینش حقوقی، ماموریت امروز بسیج وکلا است

ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789445

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حرکت قوانین و تابعیت مسئولان و مردم را مهمترین و اساسی ترین شاخص پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: قوه قضائیه از هرگونه اقدام قانونی که در خدمت به نظام مؤثر باشد مصون می دارد. مردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما حجت الاسلام حسین کتیرلو رئیس قاضی استان صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج حقوقدانان گفت: بسیج شجره طیبه و نهادی مقدس است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و توسعه یافته است. در فضای مجازی و تولید محتوا به منظور ارتقای بینش حقوقی و اطلاع رسانی به مردم در مورد رسالت بسیج وکلا.

وی با تقدیر از بسیج حقوقدانان برای کمک به قوه قضائیه در کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش مراجعات به مراجع قضایی گفت: بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار گسترده و موثر است. توجه بیشتر به اجرای عدالت و گسترش و توسعه آن در جامعه.

رئیس قاضی استان مهمترین رکن در قوه قضائیه را اقدام بر اساس سند تحول قضایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم قوه قضائیه دانست. بنابراین یکی از مهمترین انتظارات جامعه بسیج به ویژه حقوقدانان این است که با اقدامات ابتکاری اقدامات قابل توجهی در پیشگیری از وقوع جرم انجام دهند و مردم نتایج آن را در جامعه احساس کنند.

وی به اقدامات انجام شده از جمله اجرای طرح هر مسجد توسط وکیل دادگستری اشاره کرد و گفت: دادگستری استان آمادگی کامل برای حمایت قضایی لازم از این گونه اقدامات خوب و قانونی را دارد.

دیوان عالی منطقه با ابراز تأسف از افزایش طلاق در جامعه، از کارکنان و معتمدین و همچنین بسیج حقوقدانان خواست تا با آسیب شناسی های لازم در زمینه ناهنجاری های اجتماعی در جهت کاهش طلاق گام های موثری بردارند.

حجت الاسلام کثیرلو تلاش برای ارتقای سطح آگاهی های حقوقی مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی از نکات مهم رئیس قاضی استان در جامعه بسیج حقوق دانان بود.

رئیس کل دادگستری استان حرکت حول محور قانون و پیگیری مسئولان و مردم را مهمترین و اساسی ترین شاخص پیشرفت و توسعه کشور دانست و تاکید کرد: قوه قضائیه همواره از هرگونه اقدام قانونی که در خدمت مردم باشد مصون است. مردم. محافظت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید