نقش یک تأثیرگذار و بازدارنده در فضای مجازی جرأت نشان دادن دشمن/ با شناخت مخاطب ایجاد محتوا


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886360

سردار افراسیابی گفت: باید در فضای مجازی به جایی برسیم که در حوزه امنیتی به آن رسیده ایم تا دشمن حتی به فکر اقدام علیه جمهوری اسلامی نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح طوس; سردار افراسیابی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) در مراسم اختتامیه دومین دوره فعالان فضای مجازی زمان اقدام گفت: فردی که سواد رسانه ای داشته باشد، اشراف اطلاعاتی دارد و می تواند محتوا تولید کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: فردی که سواد رسانه ای داشته باشد می داند هدفش کجاست و خاکریز کجاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و انحرافاتی که در شناخت مشکل برای مردم به وجود می آید ناشی از نداشتن سواد رسانه ای است. این بدان معناست که آنها با تاکتیک های سواد رسانه ای آشنا نیستند.

افراسیابی تصریح کرد: کسانی که می خواهند به کار اقتصادی، عمرانی یا فنی بپردازند باید سواد و دانش مربوط به خود را داشته باشند و سواد رسانه ای نیز به همین صورت است. استفاده و سود نه تنها مطلوب است بلکه موثر است که با شناخت مخاطبان و ایجاد محتوا شکل می گیرد.

وی همچنین گفت: امروز در فضای مجازی اقدامات خوبی انجام شده اما با ایده آل فاصله زیادی وجود دارد. ما باید در فضای مجازی به جایی برسیم که از نظر امنیتی به جایی رسیده ایم که دشمن حتی به فکر اقدامی علیه جمهوری اسلامی نباشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: نقش موثر و بازدارنده شجاعت نشان دادن بدن خود را در فضای مجازی از دشمن می گیرد.

وی در پایان گفت: امروز که در آستانه ماه محرم الحرام هستیم، با توجه به سخنان شهید مطهری، امام حسین (ع) و یزید زمان را باید در فضای مجازی شناخت که با سواد رسانه ای میسر می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید