پزشکان: با همین فرمان ادامه دهیم، روز به روز اوضاع بدتر می شود/ تصمیماتی که ممکن است مطابق سلیقه و نظام ما نباشد را بپذیرید.

پزشکان: با همین فرمان ادامه دهیم، روز به روز اوضاع بدتر می شود/ تصمیماتی که ممکن است مطابق سلیقه و نظام ما نباشد را بپذیرید.

روز جدید نماینده تبریز در مجلس گفت: اولین قدم برای حل مشکلات، ایجاد وحدت و انسجام داخلی است، اما نمی‌دانم این امکان وجود دارد یا نه، زیرا افرادی که اکنون در قدرت هستند باید با ایجاد مشارکت همه موافقت کنند. ، نه همه را مستثنی می کند.

مسعود بیزیکیان در خصوص لزوم توجه به گفتمان ملی گفت: مهمترین مشکل کشور ما قبل از هر چیز اختلافات داخلی خودمان است. بنابراین، اتحاد و انسجام درونی لازمه همه این کارها است و اگر گروه ها و جریان ها از اختلافات موجود برای تسویه حساب گروهی و جناحی خود استفاده کنند و طرف مقابل را مقصر جلوه دهند، نمی توان به وحدت دست یافت.

وی افزود: همه ما مقصریم زیرا طوری رفتار کردیم که نتیجه آن وضعیت فعلی است و به جای تحلیل واقعیت و ارائه راه حل، صادقانه با مردم صحبت کرده و اشتباهات خود را بپذیریم. یک دشمن خارجی است، اما مشکلات از این طریق حل نمی شود. بنابراین باید واقعیت ها را درست ببینیم و بعد با کسانی که کشور و نظام را دوست دارند صحبت کنیم و تصمیماتی بگیریم که شاید به سلیقه و نظام ما نباشد.

آقای بیزیکیان در پاسخ به این سوال که چرا نتوانستیم «گفتگوی ملی» را در جامعه پیاده کنیم، گفت: چون فکر می کنیم جنگ بر سر قدرت است. در واقع، چون می‌خواهم در قدرت بمانم، شما را برکنار می‌کنم، زیرا باقی ماندن شما در قدرت ممکن است باعث شود که من در قدرت نباشم. متأسفانه مردم، اسلام و دین چیزهایی است که در زبان ما وجود دارد و اگر به قول خدا و قرآن و اسلام عمل می کردیم، مردم ما گرسنه و گرفتار نمی شدند و مشکلات سیاسی و اجتماعی نداشتیم. بنابراین ما آنطور که خدا و پیامبر فرمودند عمل نکردیم که باعث این مشکلات شد.

وی با تاکید بر وحدت و انسجام ملی گفت: اولین گام در حل مشکلات رمز وحدت و انسجام داخلی است اما نمی دانم ممکن است یا نه زیرا افرادی که اکنون در قدرت هستند باید مشارکت همه را بپذیرند. همه را حذف نکنید؛ زیرا حذف همه آنها وضعیت را بدتر می کند و اگر با همان دست فرماندهی ادامه دهیم اوضاع روز به روز بدتر می شود. کسانی که در قدرت هستند و می خواهند در قدرت بمانند باید مشارکت و رضایت مردم را داشته باشند وگرنه ما دچار مشکل می شویم.

منبع: شفقنا

دیدگاهتان را بنویسید