واکنش سردار باقری به خبر استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین: ممکن است دروغ باشد/ مطابق با سیاست های جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر همکاری می کنیم.

واکنش سردار باقری به خبر استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین: ممکن است دروغ باشد/ مطابق با سیاست های جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر همکاری می کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فضای امروز استکبار در حوزه استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بخشی از جنگ روانی دشمن است و جدا از اینکه بسیاری از این مطالب ممکن است کذب باشند، در واقع نشان دهنده کارآمدی و اهمیت رتبه جمهوری اسلامی در زمینه پهپادها هستند.

تسنیم: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فضای امروز استکبار در زمینه استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بخشی از جنگ روانی دشمن است.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرآن نیروهای مسلح که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد. وی درباره قدرت هواپیماهای بدون سرنشین کشور و نفوذ آن در منطقه به خبرنگاران گفت: ایران اسلامی یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می شود و این حاصل 37 سال تجربه از آغاز دوران مقدس است. حفاظت تا کنون

سرلشکر باقری افزود: در این عرصه نیروهای مسلح توانسته اند با تکیه بر توان داخلی کشور و با استفاده از تجربیات عملیاتی و همکاری و تعامل با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، توان هواپیمای بدون سرنشین کشور را ارتقا و توسعه دهند. .

وی با اشاره به اینکه توان پهپادی نیروهای مسلح در بیش از 15 میدان عملیاتی مستقر شده است، گفت: سامانه های پهپادی ما از نظر دقت، استقامت و تداوم عملیات و اجرای ماموریت در سطح بالایی در دنیا قرار دارند و انجام می دهند. انواع ماموریت ها

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فضای امروز استکبار در حوزه استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بخشی از جنگ روانی دشمن است و جدا از اینکه بسیاری از این مطالب ممکن است کذب باشند، در واقع نشان دهنده کارآمدی و اهمیت رتبه جمهوری اسلامی در زمینه پهپادها هستند.

سرلشکر باقری ادامه داد: فرمانده سابق سنتکام، سرباز آمریکایی اعلام کرد که برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، برتری هوایی آمریکا شکسته شده است و در سناریویی که ایرانی‌ها پهپاد هستند، دیگر نمی‌توانیم برتری هوایی داشته باشیم. در واقع طرح این سوال برای آمریکایی ها اعتراف بزرگ و تحقیرآمیز است و اینکه آنها این برتری هوایی را از دست داده اند و این سوال در تمام منطقه ای که اراده حضور داریم قابل اجرا است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه هواپیماهای بدون سرنشین خود ادامه می دهند و با توجه به مشکلات و سیاست های جمهوری اسلامی در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین با سایر کشورها همکاری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر با اضافه شدن رژیم صهیونیستی به منطقه مرکزی فرماندهی آمریکایی ها موسوم به سنتکام، دشمنان در تلاش برای حضور نظامی در منطقه پیرامونی جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی هستند. بتوانند بر مقداری از عقب ماندگی خود در برابر جهان اسلام و تهدیدها غلبه کنند و فراوانی را که از جهان اسلام احساس می کنند، جبران کنند.

سردار باقری با اشاره به مواضع اخیر مقامات صهیونیستی گفت: این روزها سخنانی از مقامات نظامی و سیاسی آنها می شنویم که اوج ضعف رژیم صهیونیستی است که بی فایده است و خلاصه باید بگویم که مسلح نیروهای جمهوری اسلامی ایران کاملا آماده و مقتدر هستند و به هرگونه تجاوزی به خاک خود پاسخ قاطع خواهیم داد.

وی تصریح کرد: امروز هم توان و هم اراده مقابله با تهدیدها وجود دارد و هر کشوری که بخواهد منشأ نیت سوء علیه ملت ایران و تمامیت ارضی کشورمان باشد، فارغ از اینکه موضعی اتخاذ کند. جهل ما با پاسخ تأسف با منبع و کشور متجاوز مقابله خواهیم کرد، امیدوارم منطقه بتواند با آرامش، صلح و برادری نمونه پیشرفت و توسعه در جهان باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت های قرآنی نهادهای نظامی کشور گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی کشور، وزارت دفاع و نیروهای پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان بسیج مستضعفین در عرصه های قرآنی در سطح کشور پیشگام هستند.

سرلشکر باقری با اشاره به تلاش نیروهای مسلح برای ترویج فرهنگ قرآنی گفت: بحمدالله نیروهای مسلح امروز در زمینه تربیت حافظان قرآنی به موفقیت های ارزنده ای دست یافته اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تاکنون فعالیت های گسترده ای در نیروهای مسلح در زمینه قرائت، مفاهیم، ​​تفسیر و بحث قرآن کریم انجام شده است که خدمت فعال و فعال را نیز شامل می شود. نیروهای بسیجی

سرلشکر باقری ادامه داد: بحمدالله امروز فعالیت های قرآنی در سطح کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح تعمیق یافته و این امر همچنان رو به رشد است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه لوح های مختلف ملی برای نشان دادن کسب رتبه های برتر قرآنی در نیروهای مسلح کشور دیده شد و همچنین شرکت در مسابقات قرآن با سایر کشورهای اسلامی و کسب رتبه حائز اهمیت است. در این منطقه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز رقابت بزرگی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح نیروهای مسلح ایجاد شده است، گفت: انجام فعالیت های پژوهشی مرتبط با قرآن، افزایش تعداد. دارالقرآن و محافل قرآنی و نیز نگارش پایان نامه های تکمیلی با موضوع قرآن از جمله مواردی است که در سطح نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید