شاکیانی که در دولت جمع شده اند نباید اوضاع را بدتر کنند

شاکیانی که در دولت جمع شده اند نباید اوضاع را بدتر کنند

روز جدید : یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است همه شاکیان دستگاه های دولتی جمع شده اند اما کاری از دستشان بر نمی آید، حالا باید گفت که نه تنها اوضاع را بدتر می کنند.

سید مصطفی هاشمی در خصوص آخرین سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه مشکلات کشور ناشی از عملکرد دولت قبل است، گفت: طبیعی است که شرایط فعلی ناشی از گذشته است و هیچ شکی در آن نیست، اما این گذشته نیست. منظور حسن روحانی؛ بله، این درست است، اما یک اشکال در آن وجود دارد. درست است که وضعیت ما از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در اثر اقدامات گذشته اهمیتی ندارد، اما اینکه مربوط به روحانی و دولتش است، درست نیست. البته آقای روحانی در این امر دخیل است، اما وضعیت امروز ما نتیجه سیاست ها و روش های حاکمیتی است که در این سال ها وجود داشته است، نه شخص و دولت خاصی. حل آن از طریق دولت آقای رایس امکان پذیر نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر زمانی این شعار مطرح می شد که الان سه قوه متحد هستند و همه مشکلات را حل می کنیم، فقط یک شعار قبل از انتخابات بود. آنها از ابتدا می دانستند که چنین چیزی ممکن نیست; از آنجایی که وضعیت کشور تغییر نکرده است، یکسری اقدامات در داخل و تعدادی از اقدامات علیه ما در خارج از کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: معتقدم مشکلات موجود نه تنها با این دولت، بلکه با هیچ دولتی حل نمی شود. در نظر داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده اند، افرادی مانند آقایان محسن رضایی، قاضی زاده هاشمی و زاکانی گفتند امروز در دولت و در دولت کارهایی می کنند اما کاری از دستشان بر نمی آید.

هاشمی طبا درباره اینکه رئیس جمهور در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود حرفی زد، فکر می کردید چه تصمیمی برای خروج کشور از مخمصه داشت، گفت: نمی توان به طور موقت اقدامی کرد. آقای رئیسی گفتند برای سال آینده در چند مورد قیمت گذاری کرده ایم! سوالی که برای من پیش می آید این است که کسانی که می گفتند جراحی کردیم و تورم را کاهش دادیم الان برای سال آینده قول می دهند؟ این گونه صحبت ها دور از سیاست است، رئیس جمهور چگونه می تواند قول بدهد؟ برای من مبهم و عجیب است و باید توضیح دهند که چرا وعده گرانی می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید