تولید محتوای عالی در رویداد دیجیتال بسیج اردبیل / نوجوانان منطقه سبلان استعداد خاصی در عرصه رسانه دارند.

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781770

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنگام تولید محتوا در فضای مجازی باید بیشتر به کودکان توجه کنیم، البته با توجه به شخصیت ها و کشف اشیایی که دیدم شاهد تولیدات فاخری در بخش های مختلف این هستیم. رویداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله بحرالعلومی در حاشیه مراسم تولید و محتوای دیجیتالی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود بنابراین باید به زیرساخت های فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم و در این امر با توجه به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیجی.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن رویکرد تهاجمی داشته باشیم، افزود: دشمن در یک دهه اخیر تمرکز زیادی بر القای فرهنگ خود از طریق ابزارهای جدید مانند فضای مجازی داشته است و البته باید وارد عمل شویم. فعالیت های رسانه ای و محتوایی.» دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رویداد تولید محتوا را بسیج مفید و موثر دانست و گفت: مشارکت جوانان و نوجوانان در این رویداد فرصت مناسبی برای تربیت ذهنی آنان و با توجه به استعداد، هوش است. و نبوغ کودکان در سبلان امیدواریم این امر منجر به تولید محتوای عالی شود.

وی افزود: تولیدات محتوای سایبری باید بیشتر روی کودکان در حوزه کودک متمرکز شود اما با توجه به شخصیت ها و موضوعاتی که دیدم شاهد تولیدات فاخری در بخش های مختلف این رویداد هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید