اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل / چهره های برتر شناسایی شدند

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781760

دبیر ستاد برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل:

سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اردبیل با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باک دبیر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما گفت: 20 مورد شامل 4 تیم خواهر و 16 تیم برادر از سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: پس از 48 ساعت رقابت مستمر، تیم ها، افراد و تیم های برتر از هر رشته توسط هیئت داوران انتخاب و به مسابقات کشوری که در هفته بسیج برگزار می شود، راه یافتند.

دبیر رویداد جشنواره محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل گفت: در بخش انیمیشن از تیم یاشار، تیم هیرو اسپاد در بخش آقایان، تیم های اول و دوم در بخش بانوان از 4 لیاقت تجلیل شد.

بک گفت: در قسمت بازی های موبایلی به حد نصاب تیم اول نرسید و تیم دلیران وطن از شهرستان سرعین موفق به کسب رتبه دوم و مرحله کشوری شد.

وی گفت: تیم های برتر بخش نرم افزار موبایل نیز به ترتیب در تیم های Hexcode، Hiroscal و MRG مقام اول تا سوم را کسب کردند و در این بخش Hexcode راهی مسابقات کشوری می شود.

دبیر جشنواره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل با بیان اینکه تیم های برتر از سوی پارک علم و فناوری برای بهره مندی از مراکز شتابدهی حمایت شدند، تصریح کرد: در این رویداد سعی شد از ظرفیت نیروهای بسیج سایر نقاط کشور استفاده شود. از تولید محتوای استان که به صورت فراخوان تخصصی است دعوت می کنیم تا پس از انتخاب تیم های منتخب در رویداد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ الف

دیدگاهتان را بنویسید