رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای خلق آثار ارزشمند است


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910374

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

منصور شوقانی از برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت: گردهمایی و رقابت فعالان بسیجی در فضای مجازی در یک رویداد بزرگ فرصتی برای خلق آثار ارزشمند و ماندگار در جهت ارتقای فضای مجازی فراهم می کند. فضای کشور».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرات از برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت: گردهمایی و رقابت فعالان بسیج در سطح استان سمنان فضای مجازی در رویدادی بزرگ در زمینه خلق آثار ارزشمند و ماندگار پیش بینی بهبود فضای مجازی کشور است.

به گفته شوقانی، هدف از برگزاری این رویداد، شبکه سازی و انسجام بیشتر فعالان در فضای مجازی است تا بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این رویداد کمک به نخبگان و افراد صاحب ایده است تا بتوان در اشتغال آنان سهمی ایجاد کرد.

این مسئول افزود: متاسفانه بیشتر بازی های رایانه ای کشور وارداتی است و حضور و فعالیت جوانان بسیجی در این عرصه می تواند به بومی سازی بازی ها و کاهش وابستگی ما در این عرصه کمک کند.

شوقانی با بیان اینکه این رویداد از چهارشنبه 4 لغایت جمعه 6 آبان ماه در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم ها به صورت حضوری در رشته های مختلف انیمیشن و انیمیشن، نرم افزار تلفن همراه و بازی های تلفن همراه به رقابت خواهند پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد حداکثر تا 2 آبان ماه ثبت نام خود را از طریق سایت رویداد به آدرس bsijmajazi نهایی کنند. ir

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید