رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای تکمیل پازل مدیریتی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد حاجی ملا میرزایی رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص رویکرد دولتمردان در مدیریت فضای مجازی گفت: رویکرد فعال و خردمندانه در کنار نگاه منفی و مثبت. رویکرد، یکی از سیاست های شورای عالی فضای مجازی است و در عین حال که در این فضا حرکت می کنیم باید بتوانیم با آسیب های آن نیز مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی در کنار فضای واقعی و بخشی از آن است و نمی توان این دو را جدا از هم در نظر گرفت و باید مدیریت فضای مجازی به سبک و سیاق فضای واقعی انجام شود.

ملا میرزایی تولید محتوای اثربخش را بخشی از حکمرانی در این فضا می داند و بیان می کند: «البته برای تکمیل پازل حاکمیتی باید محتوای غنی و اثربخش ایجاد شود تا خلأ محتوای موجود پر شود».

رئیس مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید در حوزه فضای مجازی به سطحی از سواد رسانه ای برسیم تا مدیریت و مدیریت این فضا توسط دولت برای مردم سؤال ایجاد نکند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متأسفانه در اغتشاشات اخیر، جنگ شناختی دشمن در این فضا بسیار حساب شده و دقیق بوده است و لذا باید در ابعاد مختلف تحقیق و تحلیل شود تا در این فضا حاکم شود تا دشمن نتواند بر ما مسلط شود. در این راه.» بودن

وی در خصوص حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در فضای مجازی گفت: بسته حمایتی ویژه اقتصادی برای کاربران آسیب دیده در این فضا تهیه شده و حمایت های ویژه تبلیغاتی و اقتصادی نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول، برای ساماندهی فضای مجازی باید خیلی زودتر برنامه ریزی می شد تا قبل از اینکه مردم به این محیط وابسته شوند یا کسب و کار خود را در آن ایجاد کنند، ساماندهی می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید