برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال در هرمزگان


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910782

دبیر اجرایی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوا بسیج هرمزگان گفت: این رویداد از چهارشنبه 4 آبان ماه به مدت 48 ساعت در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی زکری کاردری دبیر اجرایی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: این رویداد بزرگ استانی که با حضور تیم های مختلف از سراسر هرمزگان برگزار می شود به مدت سه روز برگزار می شود. تا جمعه 27 آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس.

دبیر اجرایی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج هرمزگان گفت: این رویداد فرصت مغتنمی برای شناسایی و کشف استعدادهای جوانان بسیجی در سطح استان و سازماندهی و جذب نیروی تخصصی تولید محتوا بسیج است.

زاخاری کاردری با بیان اینکه این رویداد در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان در رشته های انیمیشن، نرم افزار ویژه موبایل و بازی های ویژه موبایل به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در گروه های 3 تا 5 نفره حضور پیدا می کنند، گفت: علاقه مندان به ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 2 آبان ماه با مراجعه به سامانه event.bsjmajazi.ir نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

دبیر اجرایی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج هرمزگان با اشاره به اینکه به برگزیدگان این رویداد هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود، خاطرنشان کرد: همانطور که بسیج مستضعفین در عرصه های مختلف زمینه ساز پیشرفت و پیشرفت است. اساس تمدن نوین اسلامی؛ امروزه یکی از بزرگترین ماموریت های آن تسخیر میدان سایبری است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید