چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هرمزگان به کار خود پایان داد


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911937

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان هرمزگان در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار و به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خجت الاسلام والمسلمین بزرگار مسئول بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سپاه فجر هرمزگان برگزار شد. سازمان بسیج و تیم های شرکت کننده این مراسم برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مراسم سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار داشت: امروز فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و جنگ ما با دشمن هم اکنون در این عرصه است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مهم است» یعنی باید در این عرصه تقویت و مسلح شویم تا دشمن را با آن شکست دهیم. جنگ نرم و اگر در این زمینه کم کاری کنیم، دشمن از آن منطقه به کشور و نظام حمله خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه دشمن دلسوز ملت و نظام ما نیست، خاطرنشان کرد: دشمن به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور است و در حال حاضر در فضای مجازی به دنبال آن است. در زمینه مدیریت دیجیتال گام برداریم.

سرهنگ پاسدار صنعتکاران گفت: مردم در این امر نقش اساسی و کلیدی دارند و می توان با هم افزایی، توانمندسازی و پایه گذاری مردم در این امر آثار خوب و ارزنده ای در این زمینه تولید کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) گفت: این سازمان از دو سال قبل با مجموعه فضای مجازی بسیج استان هرمزگان همکاری می کند. و توانستیم در این زمینه قدم هایی برداریم. بیایید چیز ارزشمندی بگیریم.

وی در ادامه افزود: انتظار می رود صنایع استان که از امکانات و حمایت های خوبی برخوردار هستند در کنار ما باشند تا شاهد نتایج بهتری در این زمینه باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: باید در زمینه تولیدات فضای مجازی بیشتر و بهتر تلاش کنیم تا توطئه های دشمن در این زمینه خنثی شود.

لازم به ذکر است این مراسم به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و سازمان فضای مجازی بسیج استان و مشارکت گروه های بسیج از 4 آبان ماه با حضور رامز برگزار شد. یا زهرا (سلام الله علیها) در بندرعباس.

در این مرحله 10 تیم در قالب های پنج نفره و سه نفره در سه بخش انیمیشن، بازی موبایل و انیمیشن از 4 تا 7 آبان ماه به مدت 48 ساعت در شهرستان بندرعباس به رقابت پرداختند.

در پایان این آیین به تیم های شهرستان های حاجی آباد، قشم و بندرخمیر در بخش انیمیشن به عنوان تیم های شایسته و همچنین در بخش نرم افزار موبایل نیز به تیم شرکت فولاد کاوه از سازمان بسیج کارگری و کارخانه جوایزی اهدا شد. محل
شایان ذکر است تیم شرکت کننده از حاجی آباد در رشته بازی های ویژه موبایل مقام اول را کسب کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید