توطئه دشمن ایجاد تفرقه و دوقطبی بود که با درایت ملت خنثی شد.


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913485

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: دشمنان در چند ماه اخیر ترفندها و توطئه هایی را برای دو قطبی کردن و تجزیه کشور به روش های مختلف ایجاد کردند و با بصیرت ملت نقشه های آنها خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در همایش پیشکسوتان آزادسازی در گردهمایی سراسری دانش آموزان بسیجی استان گفت: دشمنان در چند ماه اخیر ترفندها و توطئه هایی را برای دو قطبی کردن و تجزیه کشور ایجاد کرده اند. روش ها و با بصیرت ملت نقشه های آنها نقش بر آب شد.


وی ادامه داد: تبریک به همه بسیجیان که با حضور مقتدرانه خود در عرصه علم و دانش در رویارویی با مخالفان و دشمنان نقشه های آنان را نقش بر آب کردند..


قاسمی فرزاد افزود: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار هستند و همه تهدیدات دشمنان را ناظر می دانند و مانند کوه در مقابل آنها ایستاده اند..


وی گفت: بسیج شجره طیبه یاد و خاطره امام راحل است که آغشته به خون هزاران شهید و حامی مستضعفان و محرومان در سراسر ایران اسلامی و جهان است..


حاکم تاکید کرد: بسیج سنگری است که استکبار جهانی را به وحشت می اندازد و با منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین شکل ممکن مخالفت و مخالفت می کند..


وی گفت: امروز اگر ایران اسلامی مورد هجوم استکبار و هجمه های ناجوانمردانه خود قرار می گیرد به خاطر تفکر پاک و ارزشمند بسیجی است..


قاسمی فرزاد تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و آنچه در کشور مایه مباهات و سربلندی است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمد..


وی گفت: تفکر بسیجی قوت قلب ملت و بدن مردم ایران است. دشمن با علم و درایت حاکم در کشور مخالف است و نمی خواهد ما مسیر رشد و تعالی را طی کنیم..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید