توقیف نفتکش های یونانی تشویق به تجاوز خارجی است/ برخورد ایران با متجاوزان به تشخیص شورای عالی امنیت ملی است


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842126

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تسخیر نفتکش های یونانی قطعا باعث می شود دیگران جرات چنین تخلفاتی را نداشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب های خلیج فارس گفت: بدون شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه مقتدر بوده و هستند و خواهند بود. “

وی خاطرنشان کرد: برخی از دلایل این ورود و حادثه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه مربوط به مسائل سیاسی در روابط بین الملل کشور است که با تشخیص مقام معظم رهبری انجام می شود. شورای امنیت.

حجت الاسلام باقری با تاکید بر اتحاد قوای سه گانه و سایر نهادها با یکدیگر و حرکت در مسیر ولایت فقیه گفت: داشته باشید همیشه مقاوم و پیگیر خواهید بود.

یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موارد زیادی وجود دارد که منافع ایران دزدیده می شود، اما اینکه نیروهای مسلح کجا و چه زمانی فعالیت می کنند بخشی از رهبری دولت و مجلس است.

وی گفت: زمانی که مجلس و دولت مصمم به برخورد با راهزنان و متجاوزان خارجی هستند، نیروهای مسلح قطعا آماده خدمت هستند، اما متأسفانه شاهد آرامش و نوعی ضعف در مجلس، دولت های قبلی و سایر نهادها در این گونه معاملات بوده ایم. “

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: نیروی قهری و اقتدار کشور یعنی. نیروهای مسلح طبق خواسته شورای عالی امنیت ملی با این موضوع برخورد می کنند که همدلی فعلی بین همه نیروها اگر قبلا وجود داشت هرگز به وجود نمی آمد.

وی تاکید کرد: اگر همدلی بین همه قوا وجود داشت، اگر در گذشته وجود داشت، کشوری مانند یونان جرات وارد شدن به چنین رویارویی با آمریکا را نداشت.

حجت الاسلام باقری گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تسخیر نفتکش های یونانی قطعا باعث می شود دیگران جرات چنین تخلفاتی را نداشته باشند که از نیروهای مسلح کشورمان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید