آثار رحمت خدا در ماه ربیع الاول قابل مشاهده است / هفته وحدت یکی از برکات این ماه است

زمان: 17:15
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774292

حجالاسلام محمدعلی فاطی گفت: ماه ربیع الاول ، همانطور که از نامش پیداست ، بهار ماه ها است. زیرا پیامدهای رحمت خدا در آن آشکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مذهبی به تیتریک گفت: “ماه ربیع الاول ، همانطور که از نامش پیداست ، بهار ماه ها است.” زیرا پیامدهای رحمت خدا در آن آشکار است.

حجالاسلام محمدعلی فاطی ادامه داد: ولادت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در این ماه است و می توان گفت زمین از ابتدای خلقت چنین رحمتی را ندیده است.

وی افزود: ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) منشأ تحول عظیمی در جامعه بشری بود ، زیرا با آمدن وی اسلام در زمان حضرت مهدی (عج) ظهور و تقویت شد و به اوج خود رسید. به

این کارشناس تصریح کرد: شب اول ماه ربی با نام “لیلlat المبیت” تزئین شده است. آن شب یک رویداد مهم تاریخی رخ داد و آن این است که در سیزدهمین سال بسا ، رسول خدا (ص) مکه را ترک کرد تا به مدینه ، خارج از شهر ، و به “غار ثور” مهاجرت کند. مومنان علی (ع) در بستر رسول خدا (ص) خوابید تا دشمنان خود را فریب دهد.

حجت الاسلام فاطی گفت: یکی از مهمترین اعمال این ماه ، دعا با دعاهای نقل شده است. و روزه داری نیز در این ماه بسیار توصیه می شودبه

او ادامه داد: هشتمین روز ربیع الاول ، شهادت امام حسن عسگری (ع) است و از طرف دیگر سالروز ورود امام عصر (عج) به مقام امام و ولایت در چنین روز و روزی از آن اتفاق می افتد. اندوه و شادی برای م believersمنان آغاز امام زمان (عج) است.

این کارشناس در پایان گفت: هفته وحدت یکی از برکات ربانی است ، زیرا وحدت بین همه مسلمانان یک ایده راهبردی ، نمادی از بصیرت ، هوشمندی ، عمل به قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) است. ) ، و دشمنان به دنبال تجزیه و نابودی جهان اسلام با تمام توان خود هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید