حقیقت وحدت در کشور با خون شهدای وحدت برقرار شد / سردار شوشتری فرشته رحمت برای مردم سیستان و بلوچستان بود

زمان: 14:38
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778038

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

مولوی سلامی گفت: دشمن با حیله گری سعی می کند بین اهل سنت و شیعیان تفرقه ایجاد کند اما این اقدامات قطعاً نمی تواند حقیقت وحدت در کشور را که با خون شهدای وحدت برقرار می شود ، مخدوش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ مولوی نظر احمد سلامی ، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در دوازدهمین یادواره یادواره شهدای وحدت که در مجموعه شعر مشهد برگزار شد ، اظهار داشت: سپاه خیرخواه و مدافع این کشور است. به فعالیت های سازمانی او کارهایی را انجام می دهد که خارج از مسئولیت های او است. در اصل ، این فعالیتها در درجه اول بر عهده دولت است ، اما به دلیل علاقه سپاه به سیستم و مردم ، کارها و خدمات ساختمانی مانند تعمیر مساجد و مدارس ، تأسیس بیمارستانهای صحرایی و ارائه خدمات پزشکی رایگان ، پروژه های مدیریت آبریز و آب تامین و ساخت چاه و قنات ، اشتغال و کارآفرینی و توزیع جهیزیه ، کمک به خانواده های بی سرپرست و فقیر در سیستان و بلوچستان به پایان رسیده است.

وی همچنین به خدمات سردار شهید شوشتری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سردار شوشتری فرشته رحمت مردم سیستان و بلوچستان بود که برنامه های ماندگار و مفید آن در استان به یادگار مانده است.

سلامی ایجاد همدلی و وحدت بین علما و دیگر اقشار جامعه را از خدمات شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: ارائه کرد.

وی گفت: دشمنان این اقدامات خداپسند را تحمل نمی کردند ، بنابراین با کشتن وی مرتکب جنایت شدند و من به عنوان یکی از مهمانان با 10 دقیقه تأخیر به جلسه سردار در شهر سابق ، محل انفجار رسیدم. مکان و او تا حد زیادی کشته شده بود. وی گفت:

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری وجود سپاه و بسیج را یکی از مهمترین عوامل امنیتی در کشور دانست و گفت: این یکی از عوامل امنیتی کشور به ویژه در منطقه سیستان و بلوچستان.

مولوی سلامی ادامه داد: از دیگر م componentsلفه های امنیت می توان به تعامل خوب مردم با مقامات و همچنین دین و ایمان مردم منطقه اشاره کرد.

وی ادامه داد: دروغ هایی که با جوهر نوشته می شوند هرگز نمی توانند حقایق نوشته شده با خون را پاک کنند. اکنون شبکه های ضد رژیم با حیله گری سعی می کنند بین اهل سنت و شیعیان تفرقه ایجاد کنند ، اما این اقدامات قطعاً نمی تواند. »تحریف حقیقت وحدت در کشور که با خون شهدای وحدت برقرار شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید