خون شهید شوشتری وحدت شیعه-سنی / دموکراسی را تقویت می کند و امنیت پایدار مسیح بلوچستان را تضمین می کند

زمان: 09:06
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777924

تعدادی از سران عشایر سیستان و بلوچستان گفتند: مردم سالاری ، تأمین امنیت پایدار ، رفع محرومیت از چهره استان و توجه به معیشت مردم ، همواره در اولویت کار شهید شوشتری بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر هامون ، در سال 2009 خون پاک مرد مجاهد و زحمت کشی که خود و زندگی خود را وقف محرومیت در سیستان و بلوچستان کرد ، در این منطقه که قلعه و اولین قلعه او خانه به دست دشمنانی افتاد که متحد شدند و اتحاد مردم در این منطقه توسط ایران اسلامی هدایت شد.
مشارکت مردم بومی در تأمین امنیت از اقدامات شهید شوشتری بود

حاج محمد شاهوزی ، از سران طوایف سیستان و بلوچستان ، گفت استکبار جهانی نمی تواند وحدت مردم استان و دیگر مسلمانان جهان را تحمل کند.

وی افزود: خدمات و تلاشهای گسترده برای از بین بردن محرومیت از چهره استان ، و همچنین مشارکت مردم در فعالیتهای اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی و مهمتر از همه ، محلی سازی امنیت از جمله اقدامات کلیدی این مقام عالی بود. رتبه بندی شهید “

گروهبان با تأکید بر اینکه حضور مداوم شهید شوشتری در بین مردم و مناطق مرزی باعث تشویق بیشتر مردم برای خدمات ارائه شده از سوی رژیم و انقلاب شده است ، گفت: عشایر با منطقه خود روابط دوستانه و دوستانه برقرار کردند. به

شاهوزی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی از چهره روستا و دغدغه معیشت مردم همیشه در اولویت کار او بوده است ، بنابراین بیشتر انرژی خود را صرف حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی در منطقه جنوب شرقی کشور می کند.

وحدت شیعه و سنی ثمره خون شهیدان است

حاج عبدالنبی کرد ، از سران طوایف در منطقه مرزی میرجاوه-تامین ، گفت وحدت شیعه و سنی خار در چشم دشمن است. وی مسئول کردستان ، آذربایجان ، سیستان و بلوچستان بود.

وی با بیان اینکه شهید شوشتری برای تحکیم پایه های وحدت جان خود را فدا کرد ، افزود: وی این افتخار را دارد که در اکثر عملیات های دفاعی جهان با مسئولیت های مختلف به ویژه فرماندهی “عملیات محورها حضور فعال دارند.

کرد با بیان اینکه افتخار جانبازی یکی دیگر از برگ های طلا در کتاب زندگی سردار شوشتری است ، گفت: و برای تقویت و ماندگاری اهل سنت در سیستان و بلوچستان.

وی اعلام کرد: راه و دژ این شهدا که جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کردند ، هرگز خالی نخواهد بود.

رئیس قبیله با بیان اینکه یک خدمتکار در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) افتخار دیگر شهید شوشتری بود ، ادامه داد: یکی از آرزوهایش شهادت در بین رفقایش بود ، چنان که بارها و بارها گفته بود: “من می خواهم در میدان جنگ باش. “و من شهید می شوم و بدن نامرئی من در راه خدا پاره پاره می شود.”

کرد اعتراف کرد: “پاداش مبارزه و شجاعت او باعث شد در کنفرانسی درباره وحدت سران قبیله در استان سیستان و بلوچستان در یک اقدام تروریستی جان خود را از دست دهد. در این حادثه خون شیعه و سنی مخلوط شد تا بر وحدت و همبستگی آنها شهادت دهد. “

مهمترین ثمره خون شهدا وجود امنیت پایدار است

سردار محمد اکبر نوتی زهی ، یکی دیگر از رهبران قبیله ، گفت که هفته وحدت بر اساس پیامبر وحدت و تولد مبارک او شکل گرفته است. به گفته امام علی (ع) ، دست قدرت و قدرت خداوند برای بروز در جمعیت و اجتماع اسلام به چالش می کشد.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمانان عاملی برای خنثی سازی طرح شوم استکبار جهانی است ، گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) از نظر اهل سنت و جهان اسلام ، خاطرنشان کرد: اساسی ترین اصل اسلام یعنی وحدت …

این گروهبان با بیان اینکه مهمترین ثمره خون شهدا وجود امنیت پایدار است ، خاطرنشان کرد: امروز وحدت بین شیعه و سنی ثمره خون شهدا است و همه باید قدردان باشیم و ادامه دهیم. در راه شهدا “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید