شهید شوشتری عالم شهدای وحدت است / جمهوری اسلامی الگوی موفقی برای ایجاد وحدت است

زمان: 15:06
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778052

سردار پاکپور گفت: شهید شوشتری عالم شهدای وحدت است و این شهید درس بزرگی از وحدت را به همه دولتمردان ، فرماندهان و حتی مردم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه دوازدهمین یادواره شهدای وحدت که در مجتمع آیه مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در کنفرانس مشهد موفق باشید. به یاد شهدای وحدت که در 12 سال گذشته همراه شهید شوشتری شکنجه شدند.

وی با تشکر از فرمانده پایگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) برای برگزاری این همایش ، افزود: شهید شوشتری از علمای شهدای وحدت است و این شهید درس بزرگی از وحدت را به همه کارکنان دولت ، فرماندهان داد. و حتی مردم “

سردار پاکپور می گوید: شهید شوشتری از زمان پیوستن به قرارگاه قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق ، کار خود را مبتنی بر وحدت بین مردم منطقه قرار داده است ، علاوه بر همه تلاش ها برای محروم کردن وی از منطقه سیستان و بلوچستان. بر اساس وحدت بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان می کند: شهید شوشتری ، طرحی که او برای امنیت سیستان و منطقه بلوچستان ارائه کرد ، بر اساس وحدت بود و سرانجام به این ترتیب کشته شد و در کنار او شهید بود. محمدزاده. نقشه ها و برنامه ها شهید شوشتری پیاده رفت و تا آخرین لحظه در کنار شهید شوشتری ماند و شهید شد.

وی ادامه داد: فرماندهانی که پس از شهید شوشتری فعالیت خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کردند در واقع اقدامات شهید شوشتری را در این استان دنبال کردند ، زیرا این شهید شوشتری بود که همراه با ایجاد امنیت در سیستان اساس اقدامات وحدت آفرین را انجام داد. و منطقه بلوچستان او آن را تأسیس کرد و همه ما از اقدامات و برنامه های یکسان شهید شوشتری پیروی می کنیم.

در پایان سردار پاکپور یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران می تواند الگویی موفق برای سایر کشورهای جهان به ویژه برای کشورهای اسلامی برای ایجاد وحدت بین ادیان و مذاهب باشد ، بنابراین می بینیم که هم جنوب شرقی و هم شمال شرقی کشور به راحتی و ما زندگی می کنیم. خوب.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید