شهید سیاوش امیری الگوی موفقی برای جوانان است


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912492

کریمی گفت: شهید سیاوش امیری الگوی کاملی برای جوانان است و زندگی و مکتب این شهید بزرگوار جای کار دارد و مجموعه های فرهنگی باید در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شازند اظهار داشت: در آغاز هفته بسیج توفیق بزرگی داشتیم که در جمع خانواده معظم شهدا حضور داشته باشیم. شهید سیاوش امیری و این شهید بزرگوار حق بزرگی دارند که بر گردن ماست زیرا تلاش ها و دستاوردهای او به عنوان یک انتخاب در تاریخ می درخشد.

وی با اشاره به اینکه زندگی گرانقدر شهید سیاوش امیری درس های زیادی برای نسل جوان دارد، گفت: شهید سیاوش امیری از جوانان این دیار بود که جدا از ایفای نقش در لباس مقدس سپاه، مشغول به کار بودند. تربیت معلم و از آن پس در اوایل نهضت کردستان به عنوان ستون بنه سردشت که فرماندهی آن به عهده شهید صیاد شیرازی بود حضور داشت.

سردار کریمی افزود: شهید سیاوش امیری دارای خصوصیات و اخلاق منحصر به فردی بود، او جوانی بشاش بود که همیشه چهره ای بشاش داشت و بسیار محبوب و مهربان بود و با اطرافیان خود ارتباط نزدیک داشت. او آگاه بود و تسلط خود را بر کتب شهید مطهری به کار می برد، به تدریس معارف اسلامی می پرداخت و فن بیان بسیار قوی داشت.

وی با بیان اینکه شهید سیاوش امیری یک ورزشکار با اخلاق بود که در عرصه های مختلف ورزشی حرفی برای گفتن داشت، گفت: در رفتار و کردار خود نیز نظم بسیار سختی داشت و به رزق و روزی حلال بسیار پایبند بود و امروز این شهید بزرگوار نقش بی نقصی دارد. این برای جوانان است و زندگی و مکتب این شهید بزرگوار کار زیادی دارد و مجموعه های فرهنگی باید در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت خود از فرهنگ و گفتمان بسیجی همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی استفاده کردند و بسیج امام را برای پیشرفت و دفاع از کشور تأسیس کردند. .دادند و امروز شاهد این دوراندیشی حضرت امام (ره) هستیم.

وی افزود: بسیج تفکر مردمی و ولایت مداری است و با آغاز شکل گیری بسیج، فصل تحول آغاز شد و ورود بسیج به عرصه های مختلف موثر و حلال مشکلات بود و این موضوع مورد توجه قرار گرفت. فعالیت بسیج برای نجات از مشکلات و امور مردانه.»

سردار کریمی ادامه داد: بسیج همان طور که همیشه در کنار مردم بوده متعلق به مردم است و امروز پس از گذشت چهار دهه از موفقیت بسیج در نظام اسلامی، بسیج نسخه صلح، شکوفایی و حرکت شتابان شده است. از ملت ایران

وی نتیجه موفقیت‌های بسیج را نشان‌دهنده کارآمدی اسلام و مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج امروز در گام دوم انقلاب با قدرت و شتاب حرکت رو به جلو را با تکیه بر بیانات رهبری ادامه می‌دهد. مقام معظم رهبری.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین اهداف دشمن در جنگ ترکیبی توقف پیشرفت کشور است و از این رو امروز وظیفه مهم بسیج پیشرفت و تقویت پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امید مهمترین ابزار پیشرفت است و دشمن در جنگ شناختی تمام توان خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم و جوانان به کار گرفته است و از این رو جهاد برای ایجاد امید امری مهم است. ضرورت است و بسیج در این راه پیشگام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید