ووشوی ایران مدل موفقی است/ تمجید حیدر فرمان از صدیگی برای حمایت از کوراش


ساعت: 23:20
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855227

دیدار رئیس فدراسیون ووشو با مدیرعامل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی قراش

مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا از تلاش های فدراسیون ووشو تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر سیدیکی در حاشیه گردهمایی جمعی روسای فدراسیون های کشورمان با حسین المسلم مدیر اجرایی شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی شنا گفت و گوی صمیمانه ای داشت. .

حسین المسلم در این گفتگو با ابراز خوشحالی از حضور در جلسه سیدیکی با اشاره به شناخت سال های گذشته و فعالیت در رشته های مختلف ورزشی و شناخت خود از ورزش ایران و جهان ابراز امیدواری کرد ووشو موفق باشد. و تحت حکومت او پیروز شد.

حسین المسلم با همراهی حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی قراش و مدیر المپیک آسیایی با دکتر محبر معاون اول رئیس جمهور و دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی دیدار کرد. امیری رئیس کمیته ملی المپیک


حیدر فرمان از صدیقی برای حمایت از کوراش در فدراسیون ووشو تشکر کرد

امیر سیدیکی در حاشیه دیدار امروز نمایندگان شورای المپیک آسیا با روسای فدراسیون های ورزشی کشورمان در آکادمی ملی المپیک با حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی قراش و مدیرعامل شورای المپیک آسیایی دیدار کرد.

سیدیکی در این دیدار ضمن خیر مقدم به حیدر فرمان و حضور وی در ایران که همواره دلگرم کننده است، از حمایت همه جانبه وی از قراش ایرانی و به ویژه انتصاب رضا نصیری نژاد به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی تقدیر کرد.

حیدر فرمان با تشکر از زحمات فدراسیون ووشوی ایران و سیدیکی به عنوان عضو هیئت مدیره فدراسیون کوراش آسیایی برای حمایت همه جانبه از رشته قراش در ایران، ابراز امیدواری کرد که انتخابات ناصری گامی بزرگ و بزرگ باشد. پیشروی این رشته در سطح بین المللی.

حیدر فرمان به همراه حسین المسلم برای دیدار با دکتر محبر معاون اول رئیس جمهور و همچنین دکتر حمید سجادی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس سازمان ملی ورزش و جوانان در ایران به سر می برد. کمیته المپیک

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید