اعطای وام دویست میلیاردی فولاد برای تکمیل و بهره برداری از سد غدیر بابا حیدر


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854657

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تکمیل سد باباحیدر که حدود 14 سال است ناتمام مانده است یکی از مطالبات مردم است و برای تکمیل آن 200 میلیارد تن فولاد در نظر گرفته شده است که امیدواریم در این مدت به بهره برداری برسد. سال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از جهانبین نیوز ; سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی فارسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری دارای فرصت های بی نظیری در حوزه کشاورزی و دامپروری، امنیت غذایی و مرکز غذایی کشور است. به ویژه در زمینه دامپروری.


وی تصریح کرد: برای این سفر بسته ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای کشاورزی و دامپروری پیشنهاد شده است که امیدواریم به تصویب هیئت حاکمه برسد.


وزیر جهاد کشاورزی افزود: در تلاشیم همه مسائل و مشکلات شهرستان فارسان در حوزه های دامپروری، شهرهای گلخانه ای، مسائل مربوط به شیلات و آبزی پروری، بحث دیم دهی و توسعه باغات و اراضی شیبدار. و مشکلات مربوط به مدیریت حوزه آبخیز که این استان به عنوان آزمایشگاه است. آبخیزداری کشور نیز برای رفع مشکلات منطقه در دستور کار قرار دارد.


ساداتی نژاد یادآور شد: در فارسان مطالبات و مشکلات مردم در نظر گرفته شد، تکمیل سد باباحیدر که حدود 14 سال است ناتمام مانده یکی از مطالبات مردم است و در این سفر 200 میلیارد تن برای آن در نظر گرفته شده است. تکمیل آن.


وی گفت: موضوع توسعه بیمارستان فارسان یکی دیگر از درخواست های مردم در حوزه تجهیزات و توسعه زیرساخت ها است و چون منطقه ای عشایری است از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار است.


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به حریم جاده گفت: این شهرستان چندان بزرگ نیست و در صورت عدم رعایت حریم مشکلاتی را ایجاد می کند و برای رفع مشکل با آقای رستم قاسمی مذاکره می کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید