نهم آذرماه نماد غیرت فاطمی ملت ایران بود/ اعطای وام ۱۵۰ میلیاردی برای ایجاد اشتغال جوانان در بودجه سال آینده

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796444

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

حاجی بابایی گفت: 150 میلیارد تن وام برای ایجاد اشتغال جوانان در بودجه سال آینده اعطا شده است که گام بزرگی در جهت رفع معضل بیکاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مراسمی که 18 آذرماه در مسجد مقدس اراک برگزار شد، گفت:

حاجی بابایی گفت: امروز حفظ نظام مقدس جمهوریت و تقویت ارکان و مولفه های استحکام نظام اسلامی یک کار کاملا انقلابی و گامی در راه ولایت است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی واقعی بود و علاوه بر اینکه منشأ خدمات و برکات فراوانی برای نظام اسلامی در زندگی خود بود، با شهادت خود پایه های نظام اسلامی را مستحکم کرد و امروز همه در راه هستند. برای تقویت نظام اسلامی و دفاع از روستا انقلابی است.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: شهید سلیمانی هر چه داشت فدای ملت، ولایت و انقلاب اسلامی کرد و بصیرت پاسداری از ولایت در رفتار شهید سلیمانی نمود دارد.

وی یادآور شد: مهمترین ویژگی حضرت زهرا(س) پاسداری از ولایت در هر شرایطی و تقارن سه اتفاق مهم در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، 18 دی و سالروز شهادت شهید بود. سلیمانی پیام های مهمی دارد که یکی از آنها دفاع از ولایت است.

حاجی بابایی گفت: امروز میلیون ها جوان و ملت ایران آماده دفاع از ولایت هستند و مردم عاشورا نیز مانند شهید حاجی آمادگی کامل برای دفاع از ولایت و نظام اسلامی و مهمترین دلیل برپایی نظام اسلامی را دارند. نظام حفاظت از میلیون ها انسان 42 سال انقلاب نشان از حضور ملت ایران در صحنه های مختلف دارد.

وی افزود: پاسداری از ارزش های اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی وظیفه مهمی است چرا که هر چه امروز به نام موفقیت و امنیت در کشور داریم از برکات امام زمان(عج) است. و شهدا…».

حاجی بابایی گفت: این وضعیت آزمونی برای ملت ایران است و بدون شک ملت ما از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد و همه هدف دیگری نداریم و آن حفظ نظام است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما لایه های مختلفی دارد که یکی از آنها مسئولان و دولت است. نگاهی که می خواهد او را تضعیف کند. مردم روی صحنه می آیند و حماسه ای مانند 9D خلق می شود.

وی یادآور شد: 18 دی روزی بود که مردم احساس کردند به قلب و نظامشان حمله شده است و بر همین اساس یکپارچه به خیابان ها آمدند و دفاع از نظام اسلامی و توطئه های دشمنان را خنثی کردند. ”

حاجی بابایی گفت: تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسلام سلیمانی در دی ماه 1377 نمونه ای از همراهی مردم از نظام اسلامی و تجدید بیعت با ولایت و تایید جبهه مقاومت است. یک قدم بردار.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: صدور فرهنگ اهل بیت(ع) به نقاط مختلف جهان مهمترین دستاورد نظام اسلامی است. جامعه دینی با حضور میلیونی مردم اربعین حسینی در عراق شکل می گیرد که سرمایه ارزشمندی است.

حاجی بابایی گفت: 150 میلیارد تن وام برای ایجاد اشتغال جوانان در بودجه سال آینده اعطا شده است که گام بزرگی در جهت رفع معضل بیکاری است.

وی افزود: همچنین 150 هزار میلیارد فولاد از محل تسهیلات بانکی به این مهم اضافه می شود که سهم هر استان حداقل 20 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ساخت چهار میلیون مسکن در کشور از سال آینده آغاز می شود که بر این اساس برای 3 هزار و 500 شغل در کشور ایجاد می شود.

وی ادامه داد: امروز دولت مسئول امور کشور است که شبانه روز برای بهبود وضعیت کشور تلاش می کند و این دولت باید با تمام توان حمایت شود چرا که این اقدام در راستای حمایت از نظام است. و باید جدی گرفته شود.”

حاجی بابایی گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و با تدابیر دولت در بودجه، معیشتی و معیشتی به کار بسته اند. شرایط اقتصادی بدون شک در سال آینده بهبود خواهد یافت. شد.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: نقد منصفانه با سیاه نمایی بسیار متفاوت است و مردم می توانند از دولت، مجلس و قوه قضائیه انتقاد کنند اما باید مراقب بود که در این مسیر به نظام اسلامی آسیبی وارد نشود.

وی گفت: مردم ایران اگرچه امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و عده ای از تامین معاش خانواده خود عاجز هستند اما در کنار نظام و رهبری ایستاده و از آرمان های بلند خود دفاع می کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: کشور ما امروز با مشکل حباب اقتصادی مواجه است و آمریکای جنایتکار مسیری را برای ما ایجاد کرده است اما با وجود این مردم شریف و با اراده ای پولادین بی شک به زودی از این مسیر عبور خواهد کرد. و اقتصاد باز است.»

حاجی بابایی گفت: ملت ایران آنقدر به انقلاب و نظام خود دلبسته اند که در شرایطی که سردار حاج قاسم سلیمانی با خون خود از این انقلاب دفاع می کند و مردم در سخت ترین شرایط به حمایت از این نظام ادامه می دهند.

وی گفت: مردم ایران با مردمی که رانت و روابط سرمایه را از کشور غارت کردند مشکل دارند نه نظام اسلامی که برای آنهاست و بنابراین مسئولان باید تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد و حل معیشت مردم به کار گیرند. چالش ها و مسائل. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید