حسین المسلم و حیدر فرمان وارد تهران می شوند


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854983

از جمله جلسات کارکنان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان

حسین المسلم و حیدر فرمان در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین مسلمان مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی شنا و حیدر فرمان مدیر بازی های آسیایی و رئیس انجمن بین المللی کوراش صبح امروز شنبه 21 خردادماه شیرجه، واترپلو و علی راگاتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر مسابقات ورزشی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مدیران کمیسیون وارد تهران شدند..

حسین المسلم و حیدر فرمان در این سفر یک روزه پس از دیدار با محمد محبر معاون اول رئیس جمهور و پس از بازدید از المپیاد کشوری با سجادی وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند. موزه ورزش و بازی های پارالمپیک فردا صبح در نشست روسای فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک و نشست خبری تهران را به مقصد کشورشان ترک می کنند..

یکی از برنامه های مورد توجه این دو مقام عالی رتبه ورزش جهان در سفر به تهران، دیدار صمیمانه با جمعی از اعضای تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان برای تدوین برنامه جهانی شنا و شنای مادام العمر است. برای همه” برای توسعه ورزش تحت پوشش فدراسیون بین المللی شنای ایران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید