مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید تازه تفحص شده امیر مسعود حیدر برگزار می شود

ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790881

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید تازه تفحص شده امیر مسعود حیدر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در جلسه هماهنگی استقبال از خانواده شهید با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل و استقبال از خانواده شهید امیر تازه تفحص شده گفت: مسعودی حیدلی از شهدای گمنام گرگ آباد ساوه پس از 35 سال فرصت ارزشمندی برای احیای فرهنگ جهاد و شهادت در استان مرکزی و شهرستان ساوه ایجاد شد که باید از این فرصت برای آشنایی نسل جوان با زندگی شهدا

وی افزود: هویت شهید والامکام امیر مسعود حیدر متولد سال 1345 در تهران و از رزمندگان دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران به تازگی شناسایی و این شهید والامکام به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده است. 20- سرانجام در سال 1365 توسط یک دشمن بعثی در منطقه زبیدات که پیکر مطهرش در منطقه باقی است به شهادت رسید و در سال 1375 مورد معاینه قرار گرفتند و به وطن بازگشتند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با توجه به این مهم خانواده این شهید والامقام پس از 35 سال جدایی از فرزند ارشد خود فردا جمعه 16 آذرماه به شهرستان گرگ آباد ساوه سفر می کنند و مردم این شهرستان خواهند بود. بخشی از این مراسم باشکوه به خانواده این شهید والامقام استقبال می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی.

دیدگاهتان را بنویسید