گلستان الگوی موفقی در گفتمان وحدت و یگانگی اسلامی است


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914885

مدیرکل ادیان و سازمان ادیان و تبلیغات اسلامی کشور:

حجت الاسلام صفایی گفت: استان گلستان یکی از بهترین عرصه های گفت و گو در زمینه وحدت اسلامی و گفتمان تقریب است که می تواند برای کل کشور الگو باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام محمدتقی صفایی صبح امروز در پنجمین اجلاس فصلی مدیران کل مناطق متحد تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه گلستان دارای ویژگی ها و ظرفیت های منحصر به فردی است، اظهار داشت: این استان یکی از استان های کشور محسوب می شود. مناطق نمونه کشور در زمینه وحدت اسلامی الحمدالله شیعه و سنی با کاملترین، صادقانه ترین و صمیمانه ترین برادری با یکدیگر همکاری خواهند کرد و به رشد ایران اسلامی کمک خواهند کرد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین نشست فصلی مدیران کل مناطق یکپارچه تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی استان گلستان افزود: به منظور به منظور توسعه ظرفیت تعاملی در سازمان تبلیغات اسلامی، هر فصل جلسه ای با حضور مدیران کل استان ها برگزار می شود. در استان ها در عرصه علم و عمل مطرح شد تا اتحادیه راهبردی در سطوح مختلف در سازمان تبلیغات حاکم شود.

لازم به ذکر است پنجمین اجلاس فصلی مدیران کل حوزه های یکپارچه تبلیغات اسلامی کشور از 17 لغایت 20 آذرماه به میزبانی گلستان در گلستان برگزار می شود.این استان قابل احتساب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید