دوران فعالیت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان مستند است

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783466

دستاوردهای شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان و نحوه محبوبیت وی در مردم این منطقه محروم در قالب مستند توسط موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مستند تلویزیونی کامل شهید شوشتری به دوران حضور شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان می پردازد که جنبه های مختلفی از درایت فرماندهی، افکار عمومی و نحوه برخورد با نیروهای شیطانی دارد.

حسن وزیرزاده کارگردان این مستند با اعلام خبر تولید مستند شهید شوشتری گفت: این مستند به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در منطقه مستقر شده و همچنان برای ادامه مسیر خود گام های قابل توجهی برخواهد داشت. ماجرا را از طریق دوستان شهید شوشتری از جمله آقای شهریاری که در زمان شهادت به صحنه نزدیک بودند، می گوییم. این مستند سعی دارد مخاطب را بهتر با شهید شوشتری آشنا کند تا با گفت و گو با سران عشایر و همرزمانش بیشتر با او آشنا شویم.

این کارگردان ادامه داد: شهید شوشتری را می توان شهید وحدت نامید و مستند نشان می دهد که چگونه جای خود را در دل مردم باز کرد. شهید شوشتری با دموکراسی در منطقه سازندگی ایجاد کرد. در این مستند به دنبال یک اثر بیوگرافی نبودیم، بلکه تنها به دنبال آخرین قسمت زندگی او و فعالیت هایی بودیم که در این زمینه انجام می دهد.

وزیرزاده در پایان گفت: شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان به دور از هرگونه خشونت، رویه مردمی را دنبال کرد و با توجه به موفقیت ها و علایقی که با سران طوایف داشت، در نهایت خشم دشمن را برای کشتن او ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید