پیکر مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد سیستان و بلوچستان شد


ساعت: 15:29
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919547

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و همچنین سومین سالگرد شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، مراسم استقبال از پیکر مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد. صبح 12 دی ماه در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; مراسم استقبال از پیکر مطهر 12 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه و سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم شهید پرور و مسئولان سیستان و بلوچستان در سه فرودگاه زاهدان، زابل و ایرانشهر.

پیکر مطهر این 5 شهید گمنام در زاهدان تشییع و در دانشگاه فرهنگیان، مجتمع 400 واحدی نیروی انتظامی کوی، پادگان مشترک پدافند هوایی و هوانیروز، مجتمع استانداری و مرکز فرهنگی و ارزش های دفاعی موزه آثار دفاعی تشییع می شود. انتشار.

همچنین در سیستان بر اساس برنامه اعلام شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یک شهید در تیپ مردمی علی اکبر شهرستان زابل، یک شهید در فضای بین مسجد و بازار زابل، یک شهید در شهر جدید رامشار، یک شهید در فرماندهی هنگ مرزی زابل و یک شهید در روستای ارباب شهرستان نیمروز به خاک سپرده می شوند.

همچنین در جنوب استان یک شهید گمنام در فنوج و یک شهید در روستای دسک شهرستان نیکشهر تشییع می شود.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تا کنون 158 شهید گمنام در کل استان داریم که تقریباً در تمام شهرستان ها پراکنده هستند که بیش از 150 شهید گمنام به این استان رسیده است. یادبود و چهار یادواره نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید