وزیر کشور: دشمنان وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده اند

وزیر کشور: دشمنان وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده اند

روز جدید وحیدی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و بر دهان جاوه گویان و کسانی که وحدت شیعه و سنی را در سیستان و بلوچستان هدف قرار داده اند سیلی بزنیم.

واحدی گفت: دشمنان امنیت; هم آنهایی که از تروریست ها حمایت می کنند و هم تروریست ها در آن سوی مرزها، وحدت شیعه و سنی را هدف قرار می دهند.

احمد واحدی در سفر به زاهدان گفت: آنچه مهم است دشمنان وحدت هستند. دشمنان امنیت و سرکشی ما چه در قالب دولت های حامی تروریست ها و چه تروریست هایی که در آن سوی مرزها کمین کرده اند، نمی توانند وحدت شیعه و سنی، وحدت بلوچ و غیر بلوچ را ببینند و مشخص کرده اند.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و بر دهان یاوه گویان و کسانی که وحدت شیعه و سنی را در سیستان و بلوچستان هدف قرار داده اند سیلی بزنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در آستانه هفته وحدت هستیم، بیایید این وحدت و یکپارچگی را پیش ببریم که همه ما پیرو مکتب اسلام هستیم و همه ما پیامبر اکرم (ص) را دوست داریم و نشان دهیم که نه. دشمن می تواند یک وحدت عمیق ایجاد کند و این باعث می شود که ما بین طوایف، قومیت های مختلف و بین مذاهب در کشور اختلاف داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید نشان دهیم که توطئه های آنها که وحدت شیعه و سنی را هدف قرار می دهد، چه حامیان غربی آنها، چه حامیان صهیونیست آنها و چه مزدوران تروریست و تجزیه طلب آنها، نمی توانند به صفوف متحد ما نفوذ کنند.

وحیدی در خصوص هدف سفر خود به زاهدان گفت: پس از حوادث تلخی که در شهر زاهدان رخ داد و مردم اینجا آسیب دیدند و خرابکاری صورت گرفت و خسارات زیادی به مردم و نهادهای دولتی و خدمات عمومی وارد شد و متاسفانه تعدادی از هموطنان ما فوت کردند، من برای تحقیق به زاهدان سفر کردم.

وی ادامه داد: نیاز به بررسی دقیق حوادث زاهدان و بررسی ابعاد این حادثه بود. من در زاهدان حضور داشتم.»

وزیر کشور گفت: این حادثه که توسط گروهی از معاندین رخ داد متاسفانه خسارات زیادی به شهر زاهدان وارد کرد. این حادثه بسیار دردناکی بود و من به خانواده های داغدار این حادثه تسلیت می گویم و در غم آنها شریک هستیم.»

وی گفت: صحنه بدی بود که مدافعان نظم و قانون کشور به عنوان مردم بلوچ و شریف ما که همواره با خون گرمی خود از امنیت و مرزها محافظت کرده و نقش مهمی در تحکیم نظام اسلامی و نقش مهمی ایفا کرده اند مورد هجوم فتنه گران قرار گرفتند. آنها همدیگر را دوست دارند و متحمل خسارات شدند و ما به همه آنها تسلیت می گوییم و امیدواریم این مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده برطرف شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید