گوش دادن و سازماندهی تحقق الزامات قانونی وظیفه همه ماست


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911484

رئیس جمهور بر لزوم حفظ امنیت به عنوان زمینه ساز تداوم همه فعالیت های جامعه تاکید کرد و گفت: گوش فرا دادن و ساماندهی اجرای الزامات قانونی وظیفه همه ماست اما همه ما در حوزه مسئولیت مساوی داریم. برای حفظ امنیت و آرامش جامعه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) بر آمادگی همه نهادهای ذیربط برای مقابله موثر با این پدیده و کاهش اثرات مخرب آن تاکید کرد.

رئیس جمهور نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را یکی از اقدامات لازم در این زمینه دانست و بر لزوم حمایت از صنایع بومی تاکید کرد و تصریح کرد: اولویت در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمایت از صنعت بومی است. تامین اتوبوس از محل‌های تولید داخلی، اما این مشکل نباید باعث تاخیر در تامین خودروهای مورد نیاز آن ناوگان شود و نیازهای ضروری از محل واردات تامین شود.

اجرای به موقع برنامه های دولت در استان ها به ویژه اجرای عملیاتی مصوبات دور اول سفر استانی و رفع موانع احتمالی در این حوزه از دیگر نکات برجسته رئیس جمهور در جلسه امروز شورای دولت بود که با ارتباط تنگاتنگ تر و گسترده تر بین وزرا و استانداران به عنوان بالاترین دستگاه اجرایی تصمیم گرفته شد و در استان باید اقدامات موثرتری در این زمینه انجام شود.

رئیسی بر لزوم حفظ امنیت به عنوان مبنایی برای تداوم همه فعالیت های جامعه تاکید کرد و گفت: گوش فرا دادن و ساماندهی اجرای الزامات قانونی وظیفه همه ماست اما همه ما به یک اندازه در حوزه مسئولیت داریم. حفظ امنیت و آرامش جامعه.

رئیسی با تاکید مجدد بر حمایت از کسب و کارهای دیجیتال گفت: اکنون که دشمن با استفاده از فضای مجازی درصدد ایجاد و گسترش ناامنی در کشور است، مسئولان مربوطه باید بسترهای داخلی را تقویت کرده و شرایط استفاده از آنها را تسهیل کنند و حتی بسته های تشویقی در نظر بگیرند. زمینه استفاده بهتر و بیشتری را برای اپراتورهای تجاری دیجیتال فراهم می کند.

رئیسی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به 25 آبان سالگرد تشییع همزمان 370 شهید اصفهانی، روز اصفهان را تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید