نگاه منصفانه به همه رشته ها وظیفه ماست / جبران کاستی هایی که در ورزش وجود دارد

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783879

با چالش ها و مشکلات جامعه ورزش ناحیه لرستان آشنا می شویم؛

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما وظیفه خود می دانیم که یکسری کاستی ها و کاستی هایی که در ورزش وجود دارد را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان لرستان گفت: از حضور در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی المپیک زاگرس بروجرد بسیار خوشحالم. یکی از مهم ترین انگیزه های من در این سفر خدمت به نمایندگان و کارکنان زحمتکش استان لرستان بود. از زحمات جناب آقای احسان مهاجر شجاعی قدردانی می کنیم زیرا ایشان به عنوان سرمایه گذار و مجری این پروژه زحمات زیادی می کشند. در این سفر می خواهیم بازدیدی میدانی از مجموعه های ورزشی داشته باشیم و با چالش ها و مشکلات جامعه ورزش استان لرستان آشنا شویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید به هیئت های استانی هم رسیدگی شود و وظیفه ماست که به همه حوزه ها نگاه عادلانه داشته باشیم. امیدوارم این سفر منشا اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش استان لرستان باشد. ما وظیفه خود می دانیم که به مردم خدمت کنیم و پروژه های ورزشی را دنبال کنیم. پروژه مجتمع ورزشی و تفریحی المپیک «زاگرس» یک پروژه ملی است و همه باید قدر این پروژه را بدانیم چرا که برای این پروژه زحمات زیادی کشیده شده است.

سجادی در پایان گفت: این طرح علاوه بر ورزش به ایجاد نشاط و نشاط نیز کمک می کند. لرستان خط دوم دوران دفاع مقدس است و زحمت می کشد. ما باید به این استان ادای احترام کنیم. به همین دلیل وظیفه خود می دانیم که یکسری کاستی ها و کاستی هایی که در ورزش وجود دارد را جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید