اقتدار نیروهای مسلح؛ کابوس دشمن است/ هفته دفاع مقدس، فصل یادآوری حماسه آفرینی فرزندان امام راحل


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898948

فاطمی استاندار یزد گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح در داخل و خارج از مرزها، طنین انداز حضور هوشمندانه این مردم سرافراز، خواب را از چشمان دشمنان خارجی و نمایندگان داخلی آنها ربوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی صبح پنجشنبه در مراسم نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ابتدای اسلام تا دوران طلایی دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت، شهدای ترور و 4 هزار شهید استان یزد به ویژه سرداران شهید سپاه الغدیر و شهید صدوقی اعلام کردند: امروز پایداری ملت های آزاده جهان مرهون عظمت و آرمان های مقام معظم رهبری است. احیاگر معروف اسلام در عصر جدید.

وی گفت: رحمت و درود خداوند بر سبزپوشان سرافراز سپاه پاسداران، این مجلس عاشقان شهادت و پاسداران حاکمیت جمهوری اسلامی ایران که به حق پاسدار ارزش ها و یاری رساندن به مردم در مواقع بحرانی هستند. نیاز داشتن.

فاطمی همچنین با درود فرستادن به پلیس غیور که مقتدرانه از قانون و نظم و امنیت مردم محافظت می کنند، گفت: اگرچه نیروی انتظامی در این راه از چندین نفر سوء نیت دیده است، اما مردم فهیمیم و بصیر همواره قدردان زحمات شما هستند و تلاش ها.

استاندار یزد همچنین به نیروهای ارتش، دلیرمردان و دلاورمردانی که در این راه از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نکردند، تبریک گفت.

مقام معظم رهبری با آرزوی سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، پرچمدار بزرگ مکتب عاشورا و جانباز انقلاب، فرمودند: امروز ۴۲ سال از آغاز دفاع مقدس می گذرد. ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل تجاوزات صدام متجاوز و بعثی ها که به کمک استکبار جهانی آمدند می خواستند درهای باز مقاومت را به طور کامل ببندند، اما ملت ایران همه اهداف جبهه استکبار را خنثی کرد. بر خلاف تصور دشمنان گل رز.

وی ضمن گرامیداشت این ایام باشکوه به تمامی شهدا و خانواده های آنان ادای احترام کرد و گفت: آیا می توان برای فرزندان پاک این سرزمین، مریدی چون شهید علم الخدا، شاگردانی چون بهنام محمدی و حسین فهمیده و… جنگید. نام های خوبی مثل باکیری بکایی ها و چمران ها و همتی ها و شهدای گمنام را که مزارشان مزار عاشقان در سراسر این استان است و جاودانه هایی چون احمد متوسلیان را فراموش کرد.

استاندار یزد گفت: حراست مقدس اقتدار و زمان تجلیل از غیرت مقدس ملت ایران در برابر شیادان، شیادان، شیاطین و شیاطین مکار است که توطئه پشت سر هم و نیرنگ به نیرنگ می کنند. آنها در سر رشد می کنند.

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس مصوم، یادآور حماسه آفرینی فرزندان امام در جبهه های موسیان، دهلاویه، خویزا، خرمشهر، شلمچه و جبهه های غرب کشور از ارتفاعات بازی دراز تا کوه های سر به فلک کشیده کردستان تا مرزهای شمال غربی در کنار.

فاطمی تصریح کرد: هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام دوران باشکوه و کم نظیری است که به همه دنیا فهماند که این کشور سرافراز در پیشگاه عنایات الهی ایستاده و تا ابد عطاران (ع) متوسل خواهد شد. ظهور منجی عالم بشریت

وی گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح در داخل و خارج از مرزها با طنین انداز حضور هوشمندانه این مردم سرافراز خواب را از چشم دشمنان خارجی و نمایندگان بومی آنها ربوده است.

استاندار یزد ادامه داد: ارتش دلاور و ایثارگر، ارتش سرافراز مردمی و بسیج مردمی همیشه در صحنه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و غیور مردان فرج که این روزها مورد هجوم قرار گرفتند. از سوی متعصبان و دشمنان، همه جزئی از آن هستند، حصار محکم استقامت هستند و در برابر دسیسه های شیطانی دشمنان و شر بیگانگان و بدخواهان علیه ملت ایران محافظت می کنند.

فاطمی یادآور شد: پیام اصلی ما به عنوان امت امام حسین(ع) در برابر دشمنان این است که «حیا ندارم» و این شعار به این معناست که ملت ایران بر مواضع خود در مورد انرژی هسته ای می ایستد و خدمتگزاران ملت هیچ کاری نمی کنند. امتیازات برای دستیابی به این حق مسلم ملت، او این کار را نمی کند و حق مردم قطع نمی شود.

وی بیان کرد: «هیهات منه زله» یعنی انتقام از قاتلان حاج قاسم سلیمانی بر اساس قانون، یعنی تسلیم نشدن در مقابل دشمن و حفظ منافع کشور، یعنی حمایت مردم از امنیت آنها. مسئولان در برابر هجمه های رسانه های دشمن .

استاندار یزد با قدردانی از فرمانده بصیر و توانمند سپاه الغدیر و فرمانده فعال و شجاع نیروی انتظامی استان یزد گفت: سلام و درود بر امام شهدا که به ما آموختند. که باید در مقابل استکبار بایستید و همه با هم در این راه ایستاده ایم. مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید