لیگ برتر فوتبال؛ فراز گاندوها را از چنگ روغن خالص به روز کنید! / بحران مسجد سلیمان پایانی ندارد


ساعت: 17:32
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920858

ذوب آخان 2 – نفت آبادان 2; نفت مسجد سلیمان صفر – آلومینیوم 1; فولاد – فن؛

هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

ذوب آخان در اصفهان به مصاف نفت آبادان رفت. این دیدار با برتری نسبی نفت آبادان آغاز شد. تیمی که تغییر کرده و با سرمربی جدیدش تواز فوتبال بازی می کند. اما در نیمه اول حتی یک توپ از خط دروازه عبور نکرد و هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند. نیمه دوم در ادامه نیمه اول بود و نفت بلافاصله با دو گل متوالی به برتری او پرداخت. ذوب آهن که نمی خواست در خانه بازنده باشد، پس از زدن دو گل جلو افتاد و در تمام مسیر مورد حمله قرار گرفت و ابتدا فاصله را به یک گل رساند و سپس با افزایش تعداد حملات در ثانیه های پایانی، به تساوی رسید. ، برای جلوگیری از شکست در خانه.

ذوب آهن 2
گل: آرمان اکوان (76)، ابوالفضل طاهرنژاد (90)

نفت آبادان ۲
محمد طیبی (58)، محمدحسین بصری (65)

نفت مسجد سلیمان که دچار بحران شده بود با سرمربی جدید خود به استقبال آلومینیوم رفت. آلومینیوم بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود بهترین گل را به ثمر رساند تا با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم با توجه به شرایط زمین آلومینیوم توانست 3 امتیاز از دروازه خود دفاع کند. میزبان نیز قدرت حمله و گلزنی را نداشت تا آلومینیوم 3 امتیاز شیرین را از آن خود کند.

روغنی از مسجد سلیمان صفر
گل:-

آلومینیوم 1
گل: محمدرضا آزادی (18)

فولاد در خانه میزبان هواداران بود. بازی در نیمه اول یکنواخت بود.

فولاد
گل:

هواکش
گل:
ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید