سکوی نماز جمعه محل پیگیری درخواست های مردم و رفع مشکلات مردم است


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884914

حجت الاسلام حسینی گفت: سکوی نماز جمعه محلی برای بیان مشکلات و پیگیری مطالبات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار با خبرنگاران که در بیت امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: اولین نماز جمعه پنجم مردادماه 1397 برگزار شد و امروز این برنامه در بسیاری از شهرهای کشور..

وی با اشاره به اینکه سکوی نماز جمعه محلی برای بیان مشکلات و پیگیری مطالبات است، افزود: نماز جمعه در بروجرد اقامه می شود و در این مدت اقدامات خوبی صورت گرفت و مسائل مطرح و پیگیری شد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: اقداماتی که از سوی سکوی نماز جمعه مطرح و دنبال شد شامل نظارت مستمر برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تسریع در راه اندازی بیمارستان زرین کوب و ایجاد پایگاه پشتیبانی تولید است. رسید

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت سرمی گفت: خبرنگاران رسالت سختی بر دوش دارند و روز شهادت این شهید بزرگوار مصادف با روز خبرنگار است بنابراین باید مراسم خوبی در این زمینه برگزار شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بروجرد شهری خاص است باید به مدیران شهری برای رفع مشکلات و رفع موانع تولید توانمند شود، مدیران باید تا حد امکان توانمند شوند تا بتوانند در انتقال سرمایه سرمایه گذاری کرده و مشکلات را حل کنند.

امام جمعه بروجر با اشاره به موضوع حجاب خاطرنشان کرد: حجاب یکی از ضروریات دین است و عده ای در صدد تبلیغ علیه حجاب هستند و امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید