راه اندازی و تجهیز ایستگاه آتش نشانی میانکاله در آینده نزدیک / خرید دو فروند پهپاد برای رصد شبه جزیره


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879646

عطولا کاویان از راه اندازی و تجهیز ایستگاه آتش نشانی میانکاله در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خرید دو فروند پهپاد برای رصد هوشمند میانکاله نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطولا کاویان در گفت و گو با بلاغ از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی میانکاله در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر در حال خرید تجهیزات برای ایجاد و تجهیز این پایگاه هستیم.

مدیر کل محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: قبلا مجتمع آتش نشانی در میانکاله داشتیم که تجهیزات و امکانات لازم را نداشت و اکنون در حال تجهیز این پایگاه به امکانات و تجهیزات مورد نظر هستیم.

کاویان ادامه داد: ما ماشین آلاتی مانند لودر، تراکتور و تجهیزاتی مانند پمپ آب و سایر ملزومات خریداری می کنیم.

وی گفت: در حال حاضر کارهای اداری قانونی در سامانه در حال انجام است و به زودی این پایگاه با تجهیزات مورد نظر ساخته می شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: در حال خرید و تهیه این تجهیزات از محل وام های مصوب مربوط به سفر رئیس جمهور هستیم که بخشی از آن اعطا شده و این اقدامات در حال انجام است.

کاویان اعلام کرد: تمامی برنامه هایی که در سفر آیت الله رئیسی در قالب تفاهم نامه به ما ابلاغ شد، همزمان در دستور کار قرار دارد که برخی از آنها در مرحله ثبت نام کارخانه برای خرید و برخی دیگر در دستور کار قرار دارد و مراحل.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نامگذاری امسال به نام دانش بان، آیا می خواهید نظارت هوشمند دبیرستان را هوشمند کنید یا خیر؟ وی تاکید کرد: در لیست خریدهای جاری دو پهپاد وجود دارد که در حال انجام است.

مدیرعامل محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: دو پهپاد نیز در طرح خرید ما وجود دارد که برای رصد هوشمند میانکاله استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید