270 آتش نشان در 11 ایستگاه آتش نشانی کرمانشاه آماده چهارشنبه سوری هستند


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815681

فرهاد فرهودی گفت: طی برنامه ریزی انجام شده علاوه بر آماده باش 11 ایستگاه آتش نشانی چهارشنبه شب پایان سال، چند تیم ویژه 270 نفره آتش نشانان برای پایان سال در کرمانشاه در آماده باش کامل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد فرهودی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز از آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی چهارشنبه شب در سوریه خبر داد و گفت: علاوه بر آماده باش 11 ایستگاه آتش نشانی در چهارشنبه شب پایان سال، چند تیم ویژه با 270 آتش نشان. تا پایان سال در کرمانشاه در آماده باش کامل هستند.

رئیس آتش نشانی کرمانشاه افزود: این نیروها از صبح امروز تا ساعت 24 امشب و پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند و آتش نشانان با خودروهای سازمانی به طور مستمر در خیابان ها و معابر در حال گشت زنی و بهبود وضعیت ایمنی نقاط مختلف شهر هستند. . “کنترل.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ساخت ترقه دست ساز توسط نوجوانان و جوانان برای استفاده در امشب همیشه اتفاقی است و توصیه اکید ما به خانواده ها این است که مراقب فرزندان خود باشند و حرکت کودکان و نوجوانان را تماشا کنند تا امسال را با تلخی تمام نکنند.

فرهودی گفت: اگر می خواهید آتش روشن کنید یادتان باشد در کنار فرزندانتان باشید و یک کپسول آتش نشانی کوچک همراه داشته باشید و اجازه ندهید فرزندانتان برای روشن کردن آتش از بنزین استفاده کنند.

وی گفت: عموم مردم موظفند ضمن رصد نکات ایمنی در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی به سامانه 125 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید