آماده باش آتش نشانان برای چهارشنبه سوری / استقرار ۲۵۰۰ آتش نشان در مناطق شلوغ تهران


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815368

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات آتش نشانی تهران با اشاره به آمادگی نیروهای عملیاتی این سازمان در روز چهارشنبه اعلام کرد: 2500 آتش نشان امروز در 400 نقطه شهر مستقر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی داوری روز سه شنبه گفت: در شب چهارشنبه آخر سال بیش از 2500 آتش نشان در نقاط پرتردد شهر اعم از خیابان ها و میادین، پارک ها و بوستان ها مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان در تهران از هم اکنون آغاز شده است، افزود: هزار آتش نشان به صورت شیفتی به همراه یک هزار و 500 آتش نشان در حال استراحت و مستقر در ایستگاه ها و مکان های پر جمعیت تهران هستند و آماده تامین امنیت شهروندان هستند. در مراسم سوری در روز چهارشنبه.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان با 400 دستگاه خودروی سبک و سنگین امنیت شهروندان را تامین می کنند و در صورت نیاز شهروندان به خدمات می توانند با سامانه 125 تماس بگیرند.

به گفته وی، استقرار ویژه آتش نشانان در میادین و اماکن پرجمعیت از ساعت 16 روز سه شنبه آغاز و تا عادی سازی معابر ادامه خواهد داشت.

داور خاطرنشان کرد: از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری، مخازن و واتر جت ها در صورت نیاز و بروز حوادث استفاده می شود.

وی از شهروندان خواست که امسال نیز مانند سال گذشته که همکاری بسیار خوبی داشتند مراقب امنیت شهر خود باشند و این جشن را در یک جمع کوچک و خانوادگی برگزار کنند.


وقوع دو انفجار محترقه در تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه احتمال می رود شب چهارشنبه آخر سال با دو سال گذشته متفاوت باشد، گفت: تاکنون دو مورد انفجار مواد محترقه داشته ایم که چهار مجروح برجای گذاشته است.

وی تاکید کرد: مراسم چهارشنبه آخر سال به دلیل استفاده از ترقه و امثال آن مانند سال های گذشته جایی برای جشن گرفتن ندارد و هر ساله شاهد مجروحان و قربانیان بسیاری از شهروندان هستیم و به همین مناسبت بزرگواری می کنند. فشار بر خانواده ها و مراکز درمانی برای اینکه بار مضاعفی در این روز غفلت تحمیل نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید