آتش نشان ها در بین ملت ما جایگاه ویژه ای دارند/ تامین مسکن برای آتش نشانان


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900313

شهردار تهران با بیان اینکه آتش نشانان در بین ملت ما جایگاه ویژه ای دارند، گفت: خانواده های آتش نشانان تهرانی 60 شهید، 17 شهید در دوران دفاع مقدس و 43 شهید پس از ایام دفاع مقدس تقدیم کردند. برای آسایش مردم در زمین های سخت زندگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان با بیان اینکه باید از رئیس جمهور کشور به خاطر حضور صدای مردم ایران در سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی تشکر کنیم، گفت: آتش نشان مانند آتش نشان است. جان برکف که در همه عرصه ها فداکاری و فداکاری می کند، در تمام روزهایی که امنیت و امنیت مردم در خطر است، جلو می رود و خود را در معرض انواع خطرات قرار می دهد تا همشهریان خود را دستگیر کند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در بین ملت ما جایگاه ویژه ای دارند، افزود: خانواده های آتش نشانان تهرانی 60 شهید، 17 شهید در دوران دفاع مقدس و 43 شهید پس از ایام دفاع مقدس تقدیم کردند. مردمی که جان خود را در میدان های سخت برای آسایش مردم فدا کردند.

زاکانی با اشاره به اینکه باید از توجه ویژه آقای رئیس جمهور به مدیریت شهر و به ویژه آتش نشانان تشکر کنیم، گفت: مشکلاتی را در زمینه اطفای حریق به ارث برده ایم و تلاش کرده ایم نیازهای آتش نشانان را برطرف کنیم. . انجام وظایف و ارائه خدمات به آتش نشانان در اولویت است، به عنوان مثال یکی از تاییدات ما تامین مسکن برای آتش نشانان بود.

شهردار تهران تاکید کرد: همه دشمنان تلاش می کنند امید را در دل ملت ما بکشند اما باید در خواب ببینند که با حضور نهضت انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان تامین می شود. امیدواریم در پرتو عنایات رهبری و در سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از همیشه برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید